LIMBRICHT - Een carnavalszitting zondagmiddag in Limbricht (Limburg) is ontaard in een massale vechtpartij.
Daarbij arresteerde de politie vijf mannen van 20 tot 51 jaar afkomstig uit Heerlen, Puth, Geleen, Munstergeleen en Sittard. Dat heeft de politie laten weten.
Ruzie
De ruzie ontstond toen de zogenoemde "Herrensitzung", waaraan alleen mannen mogen deelnemen, tijdens een feest van muziek en optredens van carnavalscabaretiers uit de hand liep.
Dronken carnavalsvierders gingen met elkaar en twintig ingeschakelde agenten op de vuist. Na de aanhoudingen keerde de rust snel terug, mede omdat de eega's hun vaak beschonken mannen naar huis dirigeerden.
als de vrouw er niet bij is.......
- JolandaOudshoorn
als de vrouw er niet bij is.......
Ik weet, mijn Verlosser leeft
dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Gert10 schreef:Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik denk ook niet dat in die omgeving veel refo's wonen.Rens schreef:dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Gert10 schreef:Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen?
Maar ze zal wel bedoelen, dat het niet alleen in de biblebelt kommer en kwel is met de ordeverstoring.
Ik denk dat ze probeert te zeggen dat mannen zich niet weten te gedragen zonder hun vrouwen....Tiberius schreef:Ik denk ook niet dat in die omgeving veel refo's wonen.Rens schreef:dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Gert10 schreef:Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen?
Maar ze zal wel bedoelen, dat het niet alleen in de biblebelt kommer en kwel is met de ordeverstoring.
En dat moet dan een ongetrouwde man zeggen...
Atze
Dus bedoelt ze in werkelijkheid te zeggen dat mannen op de nieuwjaarsmeeting hun partner mee moeten nemen.astroguy schreef:Ik denk dat ze probeert te zeggen dat mannen zich niet weten te gedragen zonder hun vrouwen....Tiberius schreef:Ik denk ook niet dat in die omgeving veel refo's wonen.Rens schreef:dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Gert10 schreef:Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Moeten waarschijnlijk wel maar of de mannen dat willem is een ander verhaal.. :mrgreen:refo schreef:Dus bedoelt ze in werkelijkheid te zeggen dat mannen op de nieuwjaarsmeeting hun partner mee moeten nemen.astroguy schreef:Ik denk dat ze probeert te zeggen dat mannen zich niet weten te gedragen zonder hun vrouwen....Tiberius schreef:Ik denk ook niet dat in die omgeving veel refo's wonen.Rens schreef: dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Atze
- JolandaOudshoorn