SCHAATSEN IN BREDA

schaatsen in Breda?

Peiling eindigde op 06 feb 2008, 15:15

ja natuurlijk!
7
21%
nee liever niet
26
79%

Totaal aantal stemmen: 33

albion

Bericht door albion »

Rens schreef:Als deze hele schaats + wok happening alleen is opgezet met het vooropgezette doel om boven zowel als onder bepaalde leeftijdsgrenzen te blijven (dus alleen tussen +20 en -50 mogen komen), dan kun je je beter focussen op refoweb......hier zijn genoeg forummers onder én boven die leeftijdsgroep..........

maar ik blijf het stomweg van de zotte vinden om leeftijden te gaan noemen als voorwaarde om deel te nemen. :? :x

los van het feit dat ik om diverse redenen niet kán schaatsen, ben ik, als één van de oudste foummers (in leeftijd), ook niet welkom....

ga maar lekker met je eigen vriendengroepje schaatsen en wokken, heb je ook geen last van die jengelende puberforummers of oude, pruimtabakpruimende forum-opa's.................
en wat dacht je van de breiende oma's....... :lol:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef:
Rens schreef:Als deze hele schaats + wok happening alleen is opgezet met het vooropgezette doel om boven zowel als onder bepaalde leeftijdsgrenzen te blijven (dus alleen tussen +20 en -50 mogen komen), dan kun je je beter focussen op refoweb......hier zijn genoeg forummers onder én boven die leeftijdsgroep..........

maar ik blijf het stomweg van de zotte vinden om leeftijden te gaan noemen als voorwaarde om deel te nemen. :? :x

los van het feit dat ik om diverse redenen niet kán schaatsen, ben ik, als één van de oudste foummers (in leeftijd), ook niet welkom....

ga maar lekker met je eigen vriendengroepje schaatsen en wokken, heb je ook geen last van die jengelende puberforummers of oude, pruimtabakpruimende forum-opa's.................
en wat dacht je van de breiende oma's....... :lol:
met een dót van een knot......... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hoe zit dat eigenlijk met onze "eigen" nieuwjaarsmeeting?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere

Bericht door Jongere »

Daphne schreef:
Jongere schreef:Nou ja, ik mag dus niet mee. Overigens ben ik nog wel benieuwd naar de reden om die leeftijdsgrens die zeer logisch schijnt te zijn op 20 jaar te zetten. Kan je vanaf die leeftijd pas goed schaatsen ofzo?

Overigens moet ik niet zeuren, want ik kàn helemaal niet schaatsen. En ik houd er niet van (denk ik, want ik .
Ach kind, je hebt nog nooit ijs gezien... :roll:
:|
Daphne

Bericht door Daphne »

Jongere schreef:
Daphne schreef:
Jongere schreef:Nou ja, ik mag dus niet mee. Overigens ben ik nog wel benieuwd naar de reden om die leeftijdsgrens die zeer logisch schijnt te zijn op 20 jaar te zetten. Kan je vanaf die leeftijd pas goed schaatsen ofzo?

Overigens moet ik niet zeuren, want ik kàn helemaal niet schaatsen. En ik houd er niet van (denk ik, want ik .
:mrgreen: kan jij ook niets aan doen... t is die klimaatsverandering he? :roll:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Daphne schreef:
Jongere schreef:
Daphne schreef:

:mrgreen: kan jij ook niets aan doen... t is die klimaatsverandering he? :roll:
Tja dat was in onze tijd wel even een andere winter, soms een maand lang dik ijs in de sloten met 18 gr. vorst dikke bloemen op de ramen en verlichte ijsbaan met warme chocolade melk met koek
een elf steden tocht was nog normaal daar heeft (tante) Daphne wel gelijk in kind :wink:
memento

Bericht door memento »

Wieneke schreef:
Rens schreef:
Wieneke schreef: \

Tja, maar is niet bedoeld als reunie hoor, gewoon met z,n allen iets ondernemen. Misschien is het juist leuk als je elkaar nog niet kent.

Groetjes, Wieneke
Oké, maar "onder elkaar iets doen" (als forummers), daar horen óók de -20'ers bij!!

Ik vind het een raar iets om met leeftijdsgrenzen aan te komen poepen.......

Als "we" bij elkaar komen, voor wát voor meeting/samenzijn dan ook, dan horen álle forummers bij, dus -20, 20+ > -50 én +50.......

ik heyt zeit........ :?

Het is een infinitief vanuit verschillende christelijke sites. Dus heeft deze activiteit niet enkel betrekking op leden van refoweb. Ik weet niet of het gaat werken -20ers bij 50+ers te gaan plaatsen. Als men een reis boekt via een reisorganisatie worden er ook niet voor niets
leeftijdsgrenzen gesteld.
Maar het is graag of niet.... ik ga ook niet klagen dat ik niet meer naar een bepaalde activiteit kan, omdat ik te oud ben. dus
Ik mis hier de opmerking: lekker puh! achteraan.....
Daphne

Bericht door Daphne »

Oude-Waarheid schreef: (tante) Daphne
:mrgreen: Heb altijd al tante willen zijn :roll: (*jullie kunnen je sollicitatiebrieven in mn pb kwijt hoor!)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Daphne schreef:
Oude-Waarheid schreef: (tante) Daphne
:mrgreen: Heb altijd al tante willen zijn :roll: (*jullie kunnen je sollicitatiebrieven in mn pb kwijt hoor!)
Dacht dat je al tante was :oops: sorry
Vincent

Bericht door Vincent »

Ik blijf moeite houden met leeftijdgrens.
Vincent

Bericht door Vincent »

JolandaOudshoorn schreef:Hoe zit dat eigenlijk met onze "eigen" nieuwjaarsmeeting?

?
jan03

Bericht door jan03 »

Vincent schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Hoe zit dat eigenlijk met onze "eigen" nieuwjaarsmeeting?

?
on topic please! :mrgreen:
Daphne

Bericht door Daphne »

Vincent schreef:Ik blijf moeite houden met leeftijdgrens.
Jij bent toch al 20 geweessst?
mentos

Bericht door mentos »

Nouhou!! Mamma, ik mag niet mee!! Hun zijn vals!!
:cry: :cry: :cry:
judith

Bericht door judith »

mentos schreef:Nouhou!! Mamma, ik mag niet mee!! Hun zijn vals!!
:cry: :cry: :cry:
ik zekr ok niet????????
Plaats reactie