Nog meer shocking news!
Nog meer shocking news!
Ik las gisteren in het RD dat met de jaarwisseling 20 (!!) scholen in brand gestoken zijn. Tegen 7 exemplaren vorig jaar. Als je daar 's over nadenkt dan weet je toch ook niet meer hoe je het hebt. Gewoon ff 20 scholen naar de vernieling geholpen. Dat je een hekel hebt aan school, oke...maar daar geef je toch niet op zo'n manier uiting aan??
Ik snap al dat gemopper op de koningin en de buitenlanders dan ook niet zo goed. O, o de Nederlandse autochtonen zouden zich 'zo vervreemd' voelen in hun eigen land. Maar dit soort asociale praktijken vinden toch echt voornamelijk in het oosten van het land plaats, door zeer autochtone jongeren. "Er is iets mis in onze maatschappij" heeft die man heel goed gezegd, alleen dan moeten we eerst eens naar onszelf kijken. Naar ouders die hun kinderen niet kunnen binnenhouden met oud en nieuw of die zich zelf bedrinken en dan massaal de hulpdiensten aanvallen. :|
het door mij ingevoegde woord "jongeren" koppelt de ouders even los van het zich bedrinken, want dat zul je niet bedoelt hebben: ouders die zich bedrinken en dan de hulpdiensten aanvallen.......Jongere schreef: alleen dan moeten we eerst eens naar onszelf kijken. Naar ouders die hun kinderen niet kunnen binnenhouden met oud en nieuw of >>>jongeren<<<die zich zelf bedrinken en dan massaal de hulpdiensten aanvallen. :|
Maar, dat slag jongeren zouden ze nu eens moeten zetten in wat onze oud-ministerpresident Lubbers voor ogen stond: werkkampen!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nou Rens, dat zal je gemist hebben, maar het waren in de meeste gevallen (dronken) ouderen die met name ambulancepersoneel hebben aangevallen.Rens schreef:het door mij ingevoegde woord "jongeren" koppelt de ouders even los van het zich bedrinken, want dat zul je niet bedoelt hebben: ouders die zich bedrinken en dan de hulpdiensten aanvallen.......Jongere schreef: alleen dan moeten we eerst eens naar onszelf kijken. Naar ouders die hun kinderen niet kunnen binnenhouden met oud en nieuw of >>>jongeren<<<die zich zelf bedrinken en dan massaal de hulpdiensten aanvallen. :|
Maar, dat slag jongeren zouden ze nu eens moeten zetten in wat onze oud-ministerpresident Lubbers voor ogen stond: werkkampen!!
Meesturen maar.......
Dat lastigvallen van hulpdiensten is absoluut onaanvaardbaar. Daar mogen ze van mij flinke straffen voor uitdelen. Als je vecht met de politie is dat ook niet o.k., maar daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Maar het verhinderen van ambulance- en brandweerpersoneel om anderen te helpen cq te redden is echt bij de wilde spinnen af.
Ik denk dat dit soort zaken vooral door overmatig alcoholgebruik komt. Het zou goed zijn dat daarin eens een mentaliteitsverandering op gang kwam. Niet alleen voor jongeren (die zich op hun twaalfde halfdood zuipen en daarmee hun hersens zo verwoesten dat ze nooit meer normaal kunnen functioneren), mar ook voor twintigplussers.
Ik houd zelf ook van een biertje en een borrel en meer dan eentje ook, maar wat ik met oud en nieuw om me heen hoorde en zag, heeft me danig geschokt.
Ik denk dat dit soort zaken vooral door overmatig alcoholgebruik komt. Het zou goed zijn dat daarin eens een mentaliteitsverandering op gang kwam. Niet alleen voor jongeren (die zich op hun twaalfde halfdood zuipen en daarmee hun hersens zo verwoesten dat ze nooit meer normaal kunnen functioneren), mar ook voor twintigplussers.
Ik houd zelf ook van een biertje en een borrel en meer dan eentje ook, maar wat ik met oud en nieuw om me heen hoorde en zag, heeft me danig geschokt.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
wat mij betreft nét zo makkelijk................jvdg schreef:Nou Rens, dat zal je gemist hebben, maar het waren in de meeste gevallen (dronken) ouderen die met name ambulancepersoneel hebben aangevallen.Rens schreef:het door mij ingevoegde woord "jongeren" koppelt de ouders even los van het zich bedrinken, want dat zul je niet bedoelt hebben: ouders die zich bedrinken en dan de hulpdiensten aanvallen.......Jongere schreef: alleen dan moeten we eerst eens naar onszelf kijken. Naar ouders die hun kinderen niet kunnen binnenhouden met oud en nieuw of >>>jongeren<<<die zich zelf bedrinken en dan massaal de hulpdiensten aanvallen. :|
Meesturen maar.......

Moderatorbericht: