http://www.stream-it.nl/nl/producten/at_kanalen.pdf
Een flinke lijst voor de liefhebbers.
By the way, komkommertijd bij het RD dat ze daar nu over gaan schrijven?
Evangelie in de ether?
Neu, het RD heeft natuurlijk een hele lijst recencisten die ze moeten raadplegen voor ze zoiets kunnen openbaar maken. Want nu weten zelfs de predikanten en kerkenraden het. Misschien een idee om een soort presentiemelding te laten aanbrengen? Als ik de Kerktelefoon aanzet cq inlog op mijn eigen gemeente dan wordt ik gemeld. Meld ik me te lang niet krijg ik een vermaning.Oorspronkelijk gepost door Pim
http://www.stream-it.nl/nl/producten/at_kanalen.pdf
Een flinke lijst voor de liefhebbers.
By the way, komkommertijd bij het RD dat ze daar nu over gaan schrijven?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Komkommertijd misschien. Maar goed, dit zijn blijkbaar zaken die leven onder het publiek.
Meest bijzonder vond ik eigenlijk nog de afsluiting van het artikel waarin gemeld wordt dat er een systeem komt zodat je de kerkdienst niet meer kan ontvangen. Dan vraag ik me toch af, schamen we ons dan voor het Evangelie? En 's zomers staan dan de deuren van de kerk ook niet open waarschijnlijk?
Meest bijzonder vond ik eigenlijk nog de afsluiting van het artikel waarin gemeld wordt dat er een systeem komt zodat je de kerkdienst niet meer kan ontvangen. Dan vraag ik me toch af, schamen we ons dan voor het Evangelie? En 's zomers staan dan de deuren van de kerk ook niet open waarschijnlijk?
Persoonlijk zie ik het probleem ook niet dat men meer kan beluisteren.Oorspronkelijk gepost door Egbert
waarom zou dit een probleem moeten zijn?
Bovendien is dit al oud nieuws, mijn ouders hebben al lang een scanner staan maar gebruiken hem niet zo vaak geloof ik. Rijssen loopt iig niet voorop
En alles kun je ook niet ontvangen, zonder een buitenantenne ca. 6 km. om de antenne.
Veel ernstiger is het feit dat veel kerken niet voldoende zijn voorgelicht
wat wel en niet mag met een etherzender.
Er mogen alleen kerkdiensten en bijbellezingen uitgezonden worden.
Dus zangavonden, koorconcerten en muziek voor de luisteraars draaien mag NIET!!
Helaas is het genoemde bedrijf niet duidelijk geweest over de gevolgen van dit systeem,
zodat een aantal kerken er al spijt van hebben dit systeem aangeschaft te hebben!

Men houdt het Evangelie liever binnenshuis. :i ipv het van de daken te verkondigen en dat is hetzelfde probleem waar een site als prekenweb o.i.d. mee kampt. Waarom niet de figuurlijke deuren naar de straat wijd open, er 'mocht' er één getrokken worden.Oorspronkelijk gepost door limosa
Komkommertijd misschien. Maar goed, dit zijn blijkbaar zaken die leven onder het publiek.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Mij lijkt het ook geen probleem.
Wij gaan thuis 's morgens en 's avonds naar de GG hier ter plaatse.
Sinds is een vriend heb (die 's middags hier in de buurt naar de herst. Herv. kerk gaat, luisterd mijn moeder 's middags ook via de scanner naar de hersteld herv. kerkdienst die bij ons in de kerk wordt gehouden.
Ik zie het probleem niet. Mijn moeder hoort nu 3 diensten. Anders 2 want:
1. mijn moeder kan niet zo lang zitten ivm haar rug en bekken.
2. Zij moet op de kids letten dat deze niet teveel herrie maken zodat mijn vader zijn zondagmiddagslaap kan doen:$
Maar op deze manier kan mijn moeder 3 keer luisteren zonder kerktelefoon.
Wij gaan thuis 's morgens en 's avonds naar de GG hier ter plaatse.
Sinds is een vriend heb (die 's middags hier in de buurt naar de herst. Herv. kerk gaat, luisterd mijn moeder 's middags ook via de scanner naar de hersteld herv. kerkdienst die bij ons in de kerk wordt gehouden.
Ik zie het probleem niet. Mijn moeder hoort nu 3 diensten. Anders 2 want:
1. mijn moeder kan niet zo lang zitten ivm haar rug en bekken.
2. Zij moet op de kids letten dat deze niet teveel herrie maken zodat mijn vader zijn zondagmiddagslaap kan doen:$
Maar op deze manier kan mijn moeder 3 keer luisteren zonder kerktelefoon.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
In hoeverre weegt het financiele argument mee. Daar hoor ik niemand over. Kerktelefoon is schreeuwend duur geworden, sinds de OPTA de prijzen omhoog heeft gebracht. Waar de kpn niks aan kan doen.
Bij ons in de kerk zijn ze bezig met een soort IP telefonie, zal wel meer van bekend worden.
Bij ons in de kerk zijn ze bezig met een soort IP telefonie, zal wel meer van bekend worden.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman