kranten-fusie-drama

Plaats reactie
limosa

kranten-fusie-drama

Bericht door limosa »

Een dot regionale kranten zijn opgegaan in het AD. Wat een drama. Ik lees, las dus nu, altijd het RD (Rotterdams Dagblad) en de GC (Goudse Courant) op het internet om te weten wat er in de regio speelt. Kom nu op de AD-site, ziet er flitsend uit maar je hebt er helemaal niks aan.
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Voor regionaal nieuws klik je links op: onder ' dichtbij' op 'groene hart' .
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Komt me bekend voor. Sinds de Apeldoornse Courant opgegaan is in De Stentor staat er amper meer regionieuws op de site.
Jelle

Bericht door Jelle »

Als het zo blijft dan bedank ik per 1 januari voor de Goudse.
Ook vandaag weer bitterweinig of nagenoeg geen Goudsnieuws in deze krant. en daarvoor had ik hem er nu altijd bij. Ik denk dat we per 1 januari alleen maar het RD overhouden.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Ach ja, als de commerciele lokale kranten ophouden met bestaan, komt er vanzelf wel een gratis lokale krant. Bij ons in de buurt hebben we zelfs drie gratis lokale kranten:
1. De Combinatie
2. De Waalpost
3. Het Zuiden
Jelle

Bericht door Jelle »

Het bespaart me in elk geval 247,00 euro of zoiets als ik dit abonnement op zeg.

En het RD kost? iets van 260,- euro?

Annie schrok er van dat de kranten zoveel kosten en daarbij hebben we nu nog een proefabonnement op het Ned. Dagblad. iets van 8 euro voor 6 weken.

Trouwens het ND wordt nu door dezelfde bezorger gebracht als de nieuwe ADGoudse.
Sabra

Bericht door Sabra »

Ik heb gisteren toevallig een AD gekocht, om te kijken wat het was. Ik vond juist dat er veel regionaal nieuws in stond m.b.t. Rotterdam.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Sabra
Ik heb gisteren toevallig een AD gekocht, om te kijken wat het was. Ik vond juist dat er veel regionaal nieuws in stond m.b.t. Rotterdam.
Dat ligt er denk ik net aan wat je uitgangspunt was. Vergelijk je het met het oude AD of met het vroegere Rotterdams Dagblad?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Sabra

Bericht door Sabra »

Met het oude AD.
Plaats reactie