Mijn zwager, schoonzus, neefjes vinden het maar wat vervelend dat ik ook op hyves zit en dat ik zo wel eens meekijk. Ik vraag hun wel eens naar hunzelf te kijken als ik dingen tegenkom die niet bij hun passen. Ouders zouden veel meer op hyves moeten zitten, weten wat hun kinderen daar uitspoken.
Die anonimiteit (dus zonder die leraar) dat vinden de leerlingen idd veel prettiger.
Verplichting van de school zou moeten zijn :"Ga op hyves, weet waar je leerlingen mee bezig zijn!"
Geen hyves voor Lodensteiners
in Appiedoorn????? zo ja, dan ken ik het wel uit de tijd dat ik in Wenum-Wiesel woondeUnionist schreef:J.F.S.G.mentos schreef:De concullega, te weten: ... ?Unionist schreef: Blij dat ik bij de concullega werk!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ben blij dat ik niet bij die concullega werk..Unionist schreef:Ach, ik ken het klimaat op het VLC een beetje. Blij dat ik bij de concullega werk!Wilhelm schreef:Daar heeft het CMT toch niet over gesproken ?Unionist schreef:En een leraar die zijn tijd besteedt aan Refoforum?Wilhelm schreef: Een leraar die zijn tijd besteed aan hyves is toch ook niet serieus te nemen.
Dat zegt genoeg !

Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Hé toevallig. Wij ook....Mister schreef:pierre27 schreef:Oeii..niks even Apeldoorn bellen...er was paar jaar geleden iets in Barneveld waar k vieze smaak aan overgehouden heb..Unionist schreef:Zou je stiekem wel willen...:
Ik kan je één ding verklappen. Ik heb nogal wat familie als VLC*personeel (gehad) en waar ik zeker van overtuigd ben: qua personeelsbeleid en -zorg zit je beter in Apeldoorn dan in Amersfoort.
En ik kan het weten, want ik zit op Personeelszaken.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Oeii doet me beetje denken aan slager die zijn eigen vlees keurtUnionist schreef:Hé toevallig. Wij ook....Mister schreef:pierre27 schreef:Oeii..niks even Apeldoorn bellen...er was paar jaar geleden iets in Barneveld waar k vieze smaak aan overgehouden heb..Unionist schreef:Zou je stiekem wel willen...:
Ik kan je één ding verklappen. Ik heb nogal wat familie als VLC*personeel (gehad) en waar ik zeker van overtuigd ben: qua personeelsbeleid en -zorg zit je beter in Apeldoorn dan in Amersfoort.
En ik kan het weten, want ik zit op Personeelszaken.
Tja, blijft een gevoelskwestie...in ieder geval is het een redelijk hoog percentage wat het naar zijn/haar zin heeft op VLC.
Broer van me heeft kinderen in Apeldoorn op school zitten, ook niet enkel rooskleurig allemaal daar...
Tot zover ietsjes wat ik weet enne ik weet nog veel meer...

Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.