Wat doen we vandaag?
- JolandaOudshoorn
quote]
weet je wat ik gedaan heb
misschien als tip:
gewoon mn schoonmoeder opgebeld of we met de kerst over konden komen..... (geeft echt een rustig gevoel)
[/quote]
Hi lachen..... laat ik nou geen schoonmoeder hebben....
en ik denk dat ik er zo snel ook niet één vind
En mijn zusje met man en kinderen op visite krijgen....
Doen ze al jaren, bere-gezellig. Ik doe altijd mijn best iets leuks ervan te maken. Hou wel van koken enzo...
maar al die apartigheid willen die kinderen niet, dus ik denk er ernstig over na om gewoon een grote pan macaroni te maken (dat lusten ze allemaal).[/quote]
tja, je kunt ook vragen of het nu een keertje andersom mag, dat jij naar je zusje gaat....
weet je wat ik gedaan heb
gewoon mn schoonmoeder opgebeld of we met de kerst over konden komen..... (geeft echt een rustig gevoel)

Hi lachen..... laat ik nou geen schoonmoeder hebben....

en ik denk dat ik er zo snel ook niet één vind
En mijn zusje met man en kinderen op visite krijgen....
Doen ze al jaren, bere-gezellig. Ik doe altijd mijn best iets leuks ervan te maken. Hou wel van koken enzo...
maar al die apartigheid willen die kinderen niet, dus ik denk er ernstig over na om gewoon een grote pan macaroni te maken (dat lusten ze allemaal).[/quote]
tja, je kunt ook vragen of het nu een keertje andersom mag, dat jij naar je zusje gaat....
- MarthaMartha
ahaa, ja dat begrijp ik ja, nou meid, succes met je boodschappen en veel gezelligheid met elkaar...MarthaMartha schreef:Goeie!
Maar weet je, ik klaag niet, ik vind het juist zo leuk dat ze komen (en ben stiekum met zulke dagen graag in mijn eigen gemeente)
en dan nog een andere tip: bij ah heb je allerlei klaargemaakte schotels ook voor kinderen -wat kinderen wel lusten
- MarthaMartha
Dank u voor deze tip!!henriët schreef:ahaa, ja dat begrijp ik ja, nou meid, succes met je boodschappen en veel gezelligheid met elkaar...MarthaMartha schreef:Goeie!
Maar weet je, ik klaag niet, ik vind het juist zo leuk dat ze komen (en ben stiekum met zulke dagen graag in mijn eigen gemeente)
en dan nog een andere tip: bij ah heb je allerlei klaargemaakte schotels ook voor kinderen -wat kinderen wel lusten-
(net voor elkaar gekregen dat een collega vandaag wat langer blijft, kan ik om 3 uur weg voor die boodschappen, maandag doen we het dan andersom.....)
\MarthaMartha schreef:Ik ben jaloers op je!helma schreef:net boodschappen gedaan voor de komende dagen![]()
nu eerst een bak koffie en dan kijken of ik het allemaal weer op z'n plek kan krijgen.....
:x
Vandaag werken, vanavond oppassen, morgen met een heel lieve vriendin een ochtendje weg, maandag ook nog werken...... wanneer ik mijn boodschappen moet halen weet ik echt niet......
je kan altijd die vriendin nog afzeggen

misschien kun je samen met haar gauw boodschappen doen
Vanavond verder met het afspelen van de docu over WOII, disc 3 (van de 10)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Dat las mijn vader vroeger ook altijd voor. Heb ik goede herinneringen aan!2. Genieten van ons gezin, heb net het hele boekje van W.G. van der Hulst voorgelezen; Het kerstfeest van twee domme kindertjes. Heerlijk hoe zo'n hummel van 4 met de duim in d'r mond zit te luisteren!
Laatst gewijzigd door Leonora op 25 dec 2007, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.