Tja, waar nou niet?Unionist schreef:In Ridderkerk konden ze wel een dominee gebruiken, dacht ik zo....
Beroepingswerk, deel 5
- Wilma van den Berg
Beroepingswerk
Protestantse Kerk in Ned.
Aangenomen: naar Ridderkerk (herv. wijk Drievliet-Oostendam), J. H. Lammers te Krimpen aan den IJssel (herv.).
Bedankt: voor Strijen (herv. wijk 1), A. Goedvree te Arnemuiden (herv.).
Chr. Geref. Kerken
Beroepen: te Eindhoven, A. van der Maarl te Eindhoven (zendingswerker IFES).
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Utrecht, J. Driessen te ’s-Gravenhage.
Bedankt: voor Ridderkerk-Slikkerveer, J. S. van der Net te Houten; voor Rotterdam-Alexanderpolder, W. Visscher te Amersfoort.
Afscheid/intrede
Geref. Gemeenten
Afscheid: (woensdag 26 december) van Krabbendijke, A. Verschuure wegens vertrek naar Scherpenzeel
Protestantse Kerk in Ned.
Aangenomen: naar Ridderkerk (herv. wijk Drievliet-Oostendam), J. H. Lammers te Krimpen aan den IJssel (herv.).
Bedankt: voor Strijen (herv. wijk 1), A. Goedvree te Arnemuiden (herv.).
Chr. Geref. Kerken
Beroepen: te Eindhoven, A. van der Maarl te Eindhoven (zendingswerker IFES).
Geref. Gemeenten
Beroepen: te Utrecht, J. Driessen te ’s-Gravenhage.
Bedankt: voor Ridderkerk-Slikkerveer, J. S. van der Net te Houten; voor Rotterdam-Alexanderpolder, W. Visscher te Amersfoort.
Afscheid/intrede
Geref. Gemeenten
Afscheid: (woensdag 26 december) van Krabbendijke, A. Verschuure wegens vertrek naar Scherpenzeel
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Dat is niet helemaal juist: Want ds. W. Westland is eind 2005 begin 2006 vanuit Wezep naar Ridderkerk gekomen. En ik heb gehoord dat twee andere dominees een beroep naar Ridderkerk aangenomen hebben.Unionist schreef:In Ridderkerk hebben ze een stuk of 5 wijkgemeenten die alle vacant zijn.mentos schreef:Tja, waar nou niet?Unionist schreef:In Ridderkerk konden ze wel een dominee gebruiken, dacht ik zo....
Ja duh, daar hebben we het net over.Wauwie schreef:Dat is niet helemaal juist: Want ds. W. Westland is eind 2005 begin 2006 vanuit Wezep naar Ridderkerk gekomen. En ik heb gehoord dat twee andere dominees een beroep naar Ridderkerk aangenomen hebben.Unionist schreef:In Ridderkerk hebben ze een stuk of 5 wijkgemeenten die alle vacant zijn.mentos schreef:Tja, waar nou niet?Unionist schreef:In Ridderkerk konden ze wel een dominee gebruiken, dacht ik zo....
-
Beroepingswerk, deel 5
Volgens de laatste kerkbode van de Gereformeerde Gemeenten te Rijssen heeft Ds.A.Schreuder bedankt voor het beroep uit Oostkapelle.
...en Nieuwerkerk aan den IJssel (die ds Lammers ook beroepen had) kan ook heel erg hard een predikant gebruikenfreek schreef:Ja duh, daar hebben we het net over.Wauwie schreef:Dat is niet helemaal juist: Want ds. W. Westland is eind 2005 begin 2006 vanuit Wezep naar Ridderkerk gekomen. En ik heb gehoord dat twee andere dominees een beroep naar Ridderkerk aangenomen hebben.Unionist schreef:In Ridderkerk hebben ze een stuk of 5 wijkgemeenten die alle vacant zijn.mentos schreef: Tja, waar nou niet?

Re: Beroepingswerk, deel 5
zo, stoppen ze ermee? 8)vandendijk schreef:Volgens de laatste kerkbode
- MarthaMartha
- MarthaMartha
- MarthaMartha