Wat ben jij volgens de Myers-Briggs Type Indicator
Wat maakt het eigenlijk allemaal uit? Je bent óf gewoon jezelf, óf degeen zoals een ánder wil dat je bent. Ik geef de voorkeur aan het eerste.......................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Re: Wat ben jij volgens de Myers-Briggs Type Indicator
Een lettertje kan een wereld van verschil makenwim schreef:Ik heb ook een keer een cursus gevolgd waarbij ik die test moest doen. Dat was ook zo'n vage cursus. Iets van "Resultaatgerichte Zelfsturing". Goed voor je die soft skills. Bladiebladiebla.BJD schreef:De afgelopen drie dagen een intressante cursus gevolgt Effectief Beinvloeden waarin we werkten met de Myers-Briggs Type Indicator.
Ik ben een ESTP type. Verrassende resultaten en hoe je hier mee kan werken/beinvloeden.
Kennen jullie dit?
Wat is jullie ervaring ermee?
Wat voor type ben jij?
(of geef je dan weer wat van je anonimiteit prijs?: )
Volgens mij was ik een INTP. Ik kan een lettertje ernaast zitten: het is al een tijd geleden. Ik houd niet zo van die tests waarbij je in een hokje wordt geplaatst. Vooral niet wanneer managers het erg serieus gaan nemen.

Dat je er niet van houd, hoort dat bij je type? :mrgreen:
Re: Wat ben jij volgens de Myers-Briggs Type Indicator
Zou best kunnen. Ik lig al een paar jaar in de clinch met mijn baas over allerlei onzincursussen die hij mij wil laten volgen; hij is er zelf helemaal weg van en heeft een rotsvast geloof in "soft skills" als haarlemmerolie. Wat mij betreft zijn er teveel amateurpsychologen binnen onze business unit. Da's gewoon eng. Maar ik geloof dat de wal het schip langzaam aan het keren is. Onze lokale P&O afdeling en de OR hebben al door dat het iedereen-moet-alles-kunnen-beleid niet echt werkt.BJD schreef:Een lettertje kan een wereld van verschil makenwim schreef:Ik heb ook een keer een cursus gevolgd waarbij ik die test moest doen. Dat was ook zo'n vage cursus. Iets van "Resultaatgerichte Zelfsturing". Goed voor je die soft skills. Bladiebladiebla.BJD schreef:De afgelopen drie dagen een intressante cursus gevolgt Effectief Beinvloeden waarin we werkten met de Myers-Briggs Type Indicator.
Ik ben een ESTP type. Verrassende resultaten en hoe je hier mee kan werken/beinvloeden.
Kennen jullie dit?
Wat is jullie ervaring ermee?
Wat voor type ben jij?
(of geef je dan weer wat van je anonimiteit prijs?: )
Volgens mij was ik een INTP. Ik kan een lettertje ernaast zitten: het is al een tijd geleden. Ik houd niet zo van die tests waarbij je in een hokje wordt geplaatst. Vooral niet wanneer managers het erg serieus gaan nemen.:
Dat je er niet van houd, hoort dat bij je type? :mrgreen: