.....ik me niet meer bij m'n a.s. schoonouders durf te vertonen. :mrgreen:

schoonouders vertaald in het duits zijn: Schwiegereltern. in de volksmond: schwierige-eltern.Lassie schreef:.... ik net een super blunder gemaakt heb.
.....ik me niet meer bij m'n a.s. schoonouders durf te vertonen. :mrgreen::
ach ik kreeg een mailtje met deze woorden er in:helma schreef:balen!!Lassie schreef:.... ik net een super blunder gemaakt heb.
geef ze een kerstkrans en maak het goed...
opluchting!!!Lassie schreef:ach ik kreeg een mailtje met deze woorden er in:helma schreef:balen!!Lassie schreef:.... ik net een super blunder gemaakt heb.
Je bent een lieverd.
Duss. het gaat gelukkig mee vallen!!! :mrgreen:
Het zijn schatten, absoluut!!!helma schreef:opluchting!!!Lassie schreef:ach ik kreeg een mailtje met deze woorden er in:helma schreef:balen!!Lassie schreef:.... ik net een super blunder gemaakt heb.
Je bent een lieverd.
Duss. het gaat gelukkig mee vallen!!! :mrgreen:
schoonouders vallen best mee hoor
(ik ben er nu zelf ook al twee keer een en ik ben best aardig)
de kinderen zeggen hier tenminste dat mijn schoonzoon gekker op mij is dan op mijn dochter :mrgreen: )
en van de week zei iemand tegen m'n zoontje; je zou willen dat A. je zusje was (dat joch had verkering met dat meisje.) Nee, zei mijn zoontje (12) dat zou jij willen; had je tenminste een leuke schoonmoeder.
(leuk complimentje toch?)
in de regio Venlo óók.....HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAJolandaOudshoorn schreef:...het bij ons heeeeeeeel licht sneeuwt?!
Een paar centimeter wil ik wel van je hebben...maar dan pas als de kinderen weer thuis zijn.Eiger schreef:je kunt graag een paar centimeter van ons hebben; er ligt genoeg en ik zou blij zijn als 't weer weg is (maar dat duurt nog zo lang) ;-)
Neem dat dan maandag meeuitgeworpen schreef:Een paar centimeter wil ik wel van je hebben...maar dan pas als de kinderen weer thuis zijn.Eiger schreef:je kunt graag een paar centimeter van ons hebben; er ligt genoeg en ik zou blij zijn als 't weer weg is (maar dat duurt nog zo lang) ;-)
5 koffers à 20 kilo kunnen we meenemen minus een paar sokken, truien en wat je zoal nodig hebt..... Zal eens kijken wat er dan nog over blijft. Kom je het op Schiphol ophalen ? ;-) Vlucht: DS 1045 arr.: 17:45h.JolandaOudshoorn schreef:Neem dat dan maandag meeuitgeworpen schreef:Een paar centimeter wil ik wel van je hebben...maar dan pas als de kinderen weer thuis zijn.Eiger schreef:je kunt graag een paar centimeter van ons hebben; er ligt genoeg en ik zou blij zijn als 't weer weg is (maar dat duurt nog zo lang) ;-)Dan is het hier vakantie, dus zal het ook wat minder problemen geven en hebben er meer mensen er plezier van!