Kinderpraat
Geef ze anders het spel "Expeditie in Israel" uitgegeven door de Jeugdbond GG in het kader van de actie Toekomst voor de kerk.
Het is toch activiteit? Slordig hoor, staat 3 keer fout gespeld....Tiberius schreef:Geef ze anders het spel "Expeditie in Israel" uitgegeven door de Jeugdbond GG in het kader van de actie Toekomst voor de kerk.
Maar goed dat is offtopic en muggenzifterij....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het had nog veel erger gekund hoor, aktievietijd of zo :mrgreen:vlinder schreef:Het is toch activiteit? Slordig hoor, staat 3 keer fout gespeld....Tiberius schreef:Geef ze anders het spel "Expeditie in Israel" uitgegeven door de Jeugdbond GG in het kader van de actie Toekomst voor de kerk.
Maar goed dat is offtopic en muggenzifterij....
Weet je wat: stuur de JBGG'ers naar het Groot Dictee der Nederlandse Taal, over twee weken.
en toen fluisterde je "SAS"helma schreef:de kinderen houden precies in de gaten wat ik wel of niet eet nu ik aan het Sonjabakkeren ben.
Zondag bij de bediening van het Avondmaal keek mijn dochtertje van 6 naar de dominee die het brood aan het breken was.
Stoot ze me ineens aan en fluistert ze: Mag u wel van Sonja?
.....................

Gisteren liep ik in een nostalgische buit wat voor te uit te "zingen": "I like to move it, move it, I like to.... move it!""
Waarop mijn zoontje van 6 met dezelfde zware stem en precies op de juiste toon zong: "Jij lijkt een.... aap!"
Waarop mijn zoontje van 6 met dezelfde zware stem en precies op de juiste toon zong: "Jij lijkt een.... aap!"
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Onze oudste (5) zei heel verbaasd: mam, sommige kinderen denken ECHT dat sinterklaas bestaat....JolandaOudshoorn schreef:Kreeg ze nog wel een cadeautje??mentos schreef:helma schreef:Ging vanmorgen met mijn dochtertje van 3 naar de supermarkt
zag ze zwarte piet, roept ze heel hard: mama! ik zie een Indiaan!
Tot grote hilariteit van de omstanders....
(misschien voed ik ze toch een beetje wereldvreemd op :mrgreen: )![]()
![]()
: :mrgreen:
Hier is weer het nodige binnengekomen en dan al het lekkers niet te vergeten!!
En dan nog op school cadeaus en feest. Voor kinderen is het een mooie tijd.
Zegt zijn broertje (3): Ja, nou en...sommige kinderen denken ook de dat de Heere Jezus NIET bestaat, en die bestaat wel!
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:en toen fluisterde je "SAS"helma schreef:de kinderen houden precies in de gaten wat ik wel of niet eet nu ik aan het Sonjabakkeren ben.
Zondag bij de bediening van het Avondmaal keek mijn dochtertje van 6 naar de dominee die het brood aan het breken was.
Stoot ze me ineens aan en fluistert ze: Mag u wel van Sonja?
.....................