Just born:
-
- Bert Mulder
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd, en dat je, met je vrouw en gezin, Gods zegen mag ontvangen, en je kinderen mag opvoeden in de vreze van Zijn Naam!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Heej, vanharte gefeliciteerd met Naomi! Wat n plaatje en wat n mooie naam!!! Maken moeder en kind het goed? Wat is haar gewicht? Krijgt ze borst of flesvoeding? ziekenhuis of thuis...
Sorry, k heb mn uniform nog aan
Hoe vond grote broer het??
Feliciteer moeder en broer ook maar!
Daphne

Hoe vond grote broer het??
Feliciteer moeder en broer ook maar!
Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Achteraf gezien word vandaag het wonder voor ons steeds groter. Na aanvankelijk verschillende zorgen gehad te hebben kregen we een kerngezond kindje. Ook de bevalling verliep zeer voorspoedig.
En dat voor mensen die het altijd weer verzondigen.
God lof!
Moeder en kind maken het dus heel goed. Ook de borstvoeding sloeg in 1 keer aan. Naomi weegt 4,2 kilo en is thuis bevallen.
En corydoras hoeft morgenavond niet op te passen
Achteraf gezien word vandaag het wonder voor ons steeds groter. Na aanvankelijk verschillende zorgen gehad te hebben kregen we een kerngezond kindje. Ook de bevalling verliep zeer voorspoedig.
En dat voor mensen die het altijd weer verzondigen.
God lof!
Moeder en kind maken het dus heel goed. Ook de borstvoeding sloeg in 1 keer aan. Naomi weegt 4,2 kilo en is thuis bevallen.
En corydoras hoeft morgenavond niet op te passen

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Wilma van den Berg