Windows Live Messenger

Plaats reactie
freek

Windows Live Messenger

Bericht door freek »

Al maanden kan ik geen gebruik meer maken van Live Messenger op mijn 'vaste' computer. Sinds enkele weken ook niet meer op mijn laptop. Tijdens het aanmelden geeft hij foutcode 81000378. Hieronder de uitleg.

Fout 81000314, 81000377 of 81000378:
Als een van deze berichten wordt getoond, is het adresboek of de contactpersonenlijst niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de Windows Live Messenger-service. Meld u af.Wacht enkele minuten en probeer u opnieuw aan te melden.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen???
Heb geen Vista.
Die enkele minuten zijn nu al uitgelopen tot talloze maanden. Wie helpt mij???
Jonathan Westmore

Bericht door Jonathan Westmore »

Stomme opmerking misschien, maar als je messenger nu eens helemaal opieuw download en installeerd???? Maar dan wel met een ándere naam! Je kunt uiteindelijk dezelfde roepnaam vastzetten in je scherm.

Je kunt ook een herstelpunt zoeken van vóór het ontstaan van de problemen.
freek

Bericht door freek »

Jonathan Westmore schreef:Stomme opmerking misschien, maar als je messenger nu eens helemaal opieuw download en installeerd???? Maar dan wel met een ándere naam! Je kunt uiteindelijk dezelfde roepnaam vastzetten in je scherm.

Je kunt ook een herstelpunt zoeken van vóór het ontstaan van de problemen.
Opnieuw downloaden heeft geen zin. Dat heb ik al gedaan namelijk :) . Die tweede optie zou ik kunnen proberen, maar kan ik heel ver terug, zonder consequenties (verlies van nieuwe programma's en bestanden)?
Gian

Bericht door Gian »

Google wat rond op het web. Ik heb meerdere keren dit probleem gehad, maar weet niet meer wat de oplossing was.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Kislev

Re: Windows Live Messenger

Bericht door Kislev »

freek schreef:Al maanden kan ik geen gebruik meer maken van Live Messenger op mijn 'vaste' computer.
Wat moet jij een gelukkig mens zijn!
freek

Re: Windows Live Messenger

Bericht door freek »

Kislev schreef:
freek schreef:Al maanden kan ik geen gebruik meer maken van Live Messenger op mijn 'vaste' computer.
Wat moet jij een gelukkig mens zijn!
Je hebt altijd nog Webmessenger :mrgreen:
Brambo56

Bericht door Brambo56 »

Ik heb het zelfde probleem. Het is nog niet opgelost.
memento

Bericht door memento »

Brambo56 schreef:Ik heb het zelfde probleem. Het is nog niet opgelost.
Misschien een andere MSN-client installeren, zoals bijvoorbeeld AMSN: http://www.amsn-project.net/
Brambo56

Bericht door Brambo56 »

memento schreef:
Brambo56 schreef:Ik heb het zelfde probleem. Het is nog niet opgelost.
Misschien een andere MSN-client installeren, zoals bijvoorbeeld AMSN: http://www.amsn-project.net/
Dit was een heel goed advies. MSN werkt! Dank je wel.
Plaats reactie