maar haar kan je alleen via hem feliciteren,aangezien zij nog niet actief is op RF, maar gezien zijn activiteiten op RF, zal zij straks ook wel geregistreerd zijn

(overigens is hij overdag aan het werk, dus zie je hem niet hier....) :roll:
hij is druk bezig met het betere snoeiwerk........ :mrgreen:henriët schreef: (overigens is hij overdag aan het werk, dus zie je hem niet hier....) :roll:
of kan ik beter snoeiwerk schrijven?? :mrgreen:henriët schreef:Rens schreef:hij is druk bezig met het betere snoeiwerk........ :mrgreen:henriët schreef: (overigens is hij overdag aan het werk, dus zie je hem niet hier....) :roll:: :!:
wat dacht je hiervan (uit de Volkskrant)Margriet schreef:De eerste ski trails zijn hier al open!!
Of híj legt zijn activiteiten op RF neer, in verband met bijvoorbeeld tijdgebrek.henriët schreef:ja hàlloooooo,nou zeg, als je goed leest weet je het hoor!
maar haar kan je alleen via hem feliciteren,aangezien zij nog niet actief is op RF, maar gezien zijn activiteiten op RF, zal zij straks ook wel geregistreerd zijn![]()
WowMargriet schreef:Wij sneeuw moesten ruimen met de blower, omdat mijn man net een paar onderdelen uit de tractor motor had gehaald ivm revisie!!
En ineens onze buurman de hele oprijlaan schoonveegde en zich verontschuldigde dat wij zo lang op hem hadden moeten wachten , want hij had zelf wat problemen gehad met zijn truck..
Ik hem wel kon zoenen..
Ik dat niet gedaan heb..
maar erg blij ben!!!!!!
Nou gelukkige, gefeliciteerdjvdg schreef::shock:henriët schreef:hij is nu 'online'op rf.....jvdg schreef::shock:henriët schreef:en jvdg, de gelukkige al gefeliciteerd??
Zolang ik niet weet wie met wie........
Zucht!
Waarom geen simpel antwoord?