Welke muziek beluister je nu? [5]
Toch blijven er dan nog interessante vragen over. Een van de weggehaalde links was - als ik me goed herinner - een filmpje van Neal Morse. Nu ben ik bepaald niet de grootste gospelfanaat, maar omdat ik enkele keren een concert van hem heb meegemaakt, kan ik niet anders stellen dan dat het woord 'provocerend' hier zeker niet van toepassing is. Welke definitie hanteren de moderatoren van het woord 'provoceren'? Is gospelmuziek per definitie provocerend?
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Nou, laat maar dan. Blijkbaar hebben jullie dat andere youtube-filmpje van een andere gebruiker dan niet gezien... Maar het gaat mij er niet over om te klagen over het linken naar het filmpje van die persoon. Het ging mij er om te klagen over wat lijkt op een ongelijke behandeling... (het lijkt me sterk als geen enkele moderator die link heeft gezien) en die onduidelijkheid die gecreeerd wordt. Ik heb wel heel sterk het vermoeden dat of iets provocerend is, bij sommigen afhangt van de poster, waardoor de een dingen wel kan maken en de ander niet.....Tiberius schreef:Deze quote bedoelde ik:Tiberius schreef:Het is zo, dat alle linkjes naar provocerende filmpjes verwijderd worden, ongeacht wie het gepost heeft.
Alleen kunnen we niet garanderen dat we alles zien. Mocht er iets aan onze aandacht ontglippen, dan kan je altijd een rapportje sturen.
Overigens is er aan al die filmpjes niets provocerends (er op uit om te tarten, verzet op te wekken) aan.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Sorry, het was niet klagend naar jou toe bedoeld.JolandaOudshoorn schreef:Ik durf geen linkjes meer te plaatsen![]()
:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Wilma van den Berg
Héél mooi.Hendrikus schreef:Een bijzonder orgelconcert
Maar het verband met St. N. zie ik niet zo gauw.
't Is gewoon lekker..........
Voor de liefhebbers: enkele van deze stukken zijn later genoteerd door Arno Rog en kunnen gratis worden gedownload. Dus als je nog iets zoekt om zondagmorgen voor de dienst te spelen...jvdg schreef:Héél mooi.Hendrikus schreef:Een bijzonder orgelconcert
Maar het verband met St. N. zie ik niet zo gauw.
't Is gewoon lekker..........
Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West Soundtrack.
Nostalgie... en het blijft mooi.
Nostalgie... en het blijft mooi.
- Wilma van den Berg
Mmmh, Youtube filmpjes kunnen niet, die worden direkt verwijderd, maar linken naar occulte zaken zijn wel toegestaan??? Zie de lijst van Occult en licht (st. Bijbel en Onderwijs)Ariene schreef:misschien is dit wat?
Heeft de Heere ons niet in de natuur ook middelen gegevenAndreas schreef:Mmmh, Youtube filmpjes kunnen niet, die worden direkt verwijderd, maar linken naar occulte zaken zijn wel toegestaan??? Zie de lijst van Occult en licht (st. Bijbel en Onderwijs)Ariene schreef:misschien is dit wat?
om van bep. ziekten te genezen? :roll:
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?