Tja dat merk je misschien eerder in grote steden dan in het rustige gehuchtje waar ik woon!Oorspronkelijk gepost door Lambertus
in amsterdam is het zover ....
loop maar eens over de Dappermarkt !! ach ach !
De watergraafsmeer en de oosterparkbuurt vroeger met statige huizen enzo weet je wel....me vader is daar opgegroeid en nu.... handoeken voor de ramen en een kerk die omgebouwd is tot moskee :i:i
IKEA wil moslims niet beledigen
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Oorspronkelijk gepost door LizzyTja dat merk je misschien eerder in grote steden dan in het rustige gehuchtje waar ik woon!Oorspronkelijk gepost door Lambertus
De watergraafsmeer en de oosterparkbuurt vroeger met statige huizen enzo weet je wel....me vader is daar opgegroeid en nu.... handoeken voor de ramen en een kerk die omgebouwd is tot moskee :i:i
Pas maar op. Voor je het weet zitten ze op je stoel.
nou en..........Oorspronkelijk gepost door BacoOorspronkelijk gepost door LizzyTja dat merk je misschien eerder in grote steden dan in het rustige gehuchtje waar ik woon!Oorspronkelijk gepost door Lambertus
en misschien straks naast je in de kerk....
hopelijk in de kerk, al beleidende dat Christus Heer is! Er ligt een schone taak op ons christenen te wachten! :%Oorspronkelijk gepost door Gabriellenou en..........Oorspronkelijk gepost door BacoOorspronkelijk gepost door LizzyTja dat merk je misschien eerder in grote steden dan in het rustige gehuchtje waar ik woon!Oorspronkelijk gepost door Lambertus
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Gabriellenou en..........Oorspronkelijk gepost door BacoOorspronkelijk gepost door LizzyTja dat merk je misschien eerder in grote steden dan in het rustige gehuchtje waar ik woon!Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Nou en??????????????????? Je mag hopen dat je dan nog naar de kerk kunt.
Hinnik hinnik hinnik hinnik
Hebben ze Ismaelieten in Urk?:tOorspronkelijk gepost door AndreHier komen zeer veel ismaelieten vaak hebben ze de uitsrpaak voor al de kleine moslemkinderen, nog even dan zijn wij baas!Oorspronkelijk gepost door anemoonwaarop baseer je dat?Oorspronkelijk gepost door Andre
ik geef het nog een jaar of 10 á 15 dan zitten we allemaal onder het Islamitisch juk!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Inderdaad, deze posting begint te lijken op de verdonkpsoting en die is niet voor niets in de prullenbak beland.
Verder moeten wij als nederlander bedenken dat we ze zelf hiernaar toe gehaald hebbben en dat het gros van de immigranten helemaal geen 'baas' wil worden maar enkel zijn dingetje doen en zijn geloof kunnen belijden. :t
Verder moeten wij als nederlander bedenken dat we ze zelf hiernaar toe gehaald hebbben en dat het gros van de immigranten helemaal geen 'baas' wil worden maar enkel zijn dingetje doen en zijn geloof kunnen belijden. :t
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Oorspronkelijk gepost door anemoon
o griemele, daar hebben we dat paard ook weer
Onderschat het maar. Over 10 jaar piep je wel anders. Als je het gevaar niet ziet ben je echt stekeblind. Kijk om je heen en lees de krant. Als je al het nieuws dat met moslims te maken heeft eruit laat, heb je de krant nog niet voor de helft gevuld.
Nou, vanavond ga ik gewoon naar Ikea, lekker inkopen doen. En ik weet best wat de echte reden is dat ze alleen mannen afbeelden op die gebruiksaanwijzingen: vrouwen hebben die heel niet nodig
die zijn uit zichzelf handig genoeg.
Maar als ze dát hardop zeggen krijgen ze problemen met al die mannen met een groot ego...
....

Maar als ze dát hardop zeggen krijgen ze problemen met al die mannen met een groot ego...