Wist je dat ...[5]

JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Wilhelm schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ik eigenlijk dat topoc zoek met de lezing van ds Simons (of is dat die beruchte topic, in dat geval laat maar) Er stond ook een link op van een bijbelstudie. Kan iemand mij PB-en?
Terzijde, die lezing van ds Simons vond ik erg helder!!
Bedoel je dit topic ?
yes, thanx. Ik ga de studie binnenkort maar eens lezen, het ziet er goed uit!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Bas op 5100 punten :shock: :lol:
Lassie

Bericht door Lassie »

Margriet schreef:Het hier sneeuwt terwijl de zon schijnt???
wohw lekker!!
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

De eerste ski trails zijn hier al open!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Daphne

Bericht door Daphne »

Margriet schreef:De eerste ski trails zijn hier al open!!
Oh meid dat is relax!!!!`Ik ben Jaloers!!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
freek

Bericht door freek »

Mister schreef:Bas op 5100 punten :shock: :lol:
En nu al op meer dan 6000 punten :o
helma

Bericht door helma »

lastig dat die namen niet op alfabetische volgorde staan
Marnix

Bericht door Marnix »

jvdg schreef:Doordat ik deze week was "gegriepeerd" was ik in staat een deel van de begrotingsdebatten van de TK te volgen.

Uiteraard ben ik zeer bevooroordeeld, maar het optreden van de twee SGP-ers heb ik hogelijk gewaardeerd.
Evenwichtig, breed en principieel.

Kees en Bas :wink: op 1 en 2.
Voordewind (CU) op 3.

En nog twee, niet christelijke politici.
Gajes.... je weet dat ze een fanclub hebben.... maar dat Wilders en Verdonk nou nog kans maken op de titel beste politicus..... het moet niet veel gekker worden. Een beetje schoppen, dat kunnen ze wel... maar veel meer niet.

Helma, de namen staan wel op alfabestische volgorde.... maar wel op achternaam en niet op voornaam :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef:de namen staan wel op alfabestische volgorde....
da's nog eens een leuke contaminatie :mrgreen:
wim

Bericht door wim »

Ach, wat doen ze weer zielig bij Geenstijl.nl. De allermanipulatiefste en foutste website van Nederland maakt zich druk om manipulatie door "Gristenen":
Geenstijl.nl schreef: Opmerkelijke tussenstand in de verkiezing Politicus van het Jaar 2007. Deze door de NOS georganiseerde internet verkiezing stinkt aan alle kanten. De Top Vijf wordt namelijk ingenomen door 5 (!) notoire GristenMannen. De plaatsen 1 en 2 worden nota bene bezet door twee middeleeuwers van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP). Een religieus splinterclubje met twee zetels dat politiek nog nooit iets in de melk gebrokkeld heeft. Hoe kan dat? Nou, poll-technisch KAN dat helemaal niet. En dus moet er geconcludeerd worden dat een lobby aan het werk is geweest. Sabotage! GeenStijl eist van de NOS dat de gehele Top 5 uit competitie wordt genomen wegens poll-fraude. Immers, als gelobby in de Top2000 niet mag, dan kan dit ook niet door de beugel. Als de Groningse zanger Ede Staal wordt gediskwalificeerd voor de Top2000 na acties van Dagblad van het Noorden dan moet ook hier ingegrepen worden. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Geen Bindend Stemadvies. Helaas. Bij hoge uitzondering ditmaal GEEN Bindend Stemadvies van GeenStijl. U zult van ons GEEN naam horen waar op gestemd moet worden. Wij zijn namelijk niet tegen internetverkiezingen, wij zijn tegen de uitwassen van internetverkiezingen.
freek

Bericht door freek »

wim schreef:Ach, wat doen ze weer zielig bij Geenstijl.nl. De allermanipulatiefste en foutste website van Nederland maakt zich druk om manipulatie door "Gristenen":
Geenstijl.nl schreef: Opmerkelijke tussenstand in de verkiezing Politicus van het Jaar 2007. Deze door de NOS georganiseerde internet verkiezing stinkt aan alle kanten. De Top Vijf wordt namelijk ingenomen door 5 (!) notoire GristenMannen. De plaatsen 1 en 2 worden nota bene bezet door twee middeleeuwers van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP). Een religieus splinterclubje met twee zetels dat politiek nog nooit iets in de melk gebrokkeld heeft. Hoe kan dat? Nou, poll-technisch KAN dat helemaal niet. En dus moet er geconcludeerd worden dat een lobby aan het werk is geweest. Sabotage! GeenStijl eist van de NOS dat de gehele Top 5 uit competitie wordt genomen wegens poll-fraude. Immers, als gelobby in de Top2000 niet mag, dan kan dit ook niet door de beugel. Als de Groningse zanger Ede Staal wordt gediskwalificeerd voor de Top2000 na acties van Dagblad van het Noorden dan moet ook hier ingegrepen worden. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Geen Bindend Stemadvies. Helaas. Bij hoge uitzondering ditmaal GEEN Bindend Stemadvies van GeenStijl. U zult van ons GEEN naam horen waar op gestemd moet worden. Wij zijn namelijk niet tegen internetverkiezingen, wij zijn tegen de uitwassen van internetverkiezingen.
Aaaach toch...
freek

Bericht door freek »

Geert is wel in opmars :shock:
jan03

Bericht door jan03 »

freek schreef:Geert is wel in opmars :shock:
..... en rita ook.... :cry: :( :cry: :( :cry: :( :cry: :x :x :x
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ach ach, GeenStijl is zielig :shock:
Tjo, heel geloofwaardig :mrgreen:
Vincent

Bericht door Vincent »

-Vincent gezakt is voor zijn rijbewijs. Hij beter moet gaan "vooruit kijken" :shock:
Gesloten