Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
Wat doen we vandaag?
- Jan Klaassen
- Miscanthus
dat is het 'em nu juist. Het gaat om het onderwerp en niet om toneel als zodanig. Dan moet je Jeremia ook afkeuren. Heb je het wel eens gelezen?Jan Klaassen schreef:Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
- Jan Klaassen
Ik vind dat wel een hellend vlak. Het kan best zijn dat God Jeremia gebood om doormiddel van een bepaalde aktie iets uit te beelden, maar dat hebben deze mensen waarschijnlijk niet.Miscanthus schreef:dat is het 'em nu juist. Het gaat om het onderwerp en niet om toneel als zodanig. Dan moet je Jeremia ook afkeuren. Heb je het wel eens gelezen?Jan Klaassen schreef:Miscanthus, je moet een lijn stellen en als men toneelspel niet goed acht, dan moet je niet ineens dat goed keuren als het onderwerp je wel zint.Miscanthus schreef:Moet je Jeremia eens lezen wat die allemaal overhoop haalt om iets duidelijk te maken.......
Ze voelen zelf ook wel aan dat het randje is, want ze hebben het over ingetogen en eenvoudig. Ja, het zou eens gaan lijken op een film...
Laatst gewijzigd door Jan Klaassen op 22 nov 2007, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miscanthus
- Jan Klaassen
Dat kan je maar beter niet vooraf wetenMarnix schreef:Tja, toen ik na mijn operatie las wat er bij een ruggenprik allemaal kan misgaan dacht ik ook: Hmm, dat is allemaal heel ernstig. Het beste kan je daar niks van weten, dat soort kennis heeft toch alleen maar negatieve gevolgen.

Maar inderdaad, kennis is niet altijd goed om te hebben.
-