Column afgerond
4 uur aan de opmaak kerkkrant gewerkt, die is nu af.
1 uur weg van huis
Half 3 begonnen met werken
Rond 10 uur klaar
Rond 12 uur thuis.
Wat een regelmaat he.

Dat komt inderdaad voor. De narcose is wat dat betreft wel een onderdeel waar ik erg tegenop zag. Maar de narcose is niet meer wat het vroeger was. Zo'n 22 jaar geleden heb ik dezelfde ingreep gehad (toen wel helemaal uitgevoerd) maar toen kon ik uren na het ontwaken niet eten of drinken. Dat kwam er allemaal uit. Nu zat ik vlak nadat ik wakker was aan de koffie. Dat was heel erg lekkerfreek schreef:Ik ken mensen die om om deze reden niet onder narcose willen. Zijn bang dat ze idd niet meer ontwaken uit de narcose.Lassie schreef:Wohw dat is wel heel fijn Andreas!
Ik vindt narcose altijd maar een eng iets. Maar dat komt omdat mijn opa niet meer uit de narcose kwam en is overleden op zeer jonge leeftijd. (53 jaar)
Maar tegenwoordig komt dat bijna nooit meer voor, dacht ik.
Iedereen erg bedankt voor het meeleven. Het heeft mij erg veel goed gedaan.Lassie schreef:Wohw dat is wel heel fijn Andreas!
Ik vindt narcose altijd maar een eng iets. Maar dat komt omdat mijn opa niet meer uit de narcose kwam en is overleden op zeer jonge leeftijd. (53 jaar)
Het hangt (volgens mij) ook van de wijze van toedienen af: met een injectie of met een kapje.Andreas schreef:Maar de narcose is niet meer wat het vroeger was. Zo'n 22 jaar geleden...
Klopt.Andreas schreef:Dat komt inderdaad voor. De narcose is wat dat betreft wel een onderdeel waar ik erg tegenop zag. Maar de narcose is niet meer wat het vroeger was. Zo'n 22 jaar geleden heb ik dezelfde ingreep gehad (toen wel helemaal uitgevoerd) maar toen kon ik uren na het ontwaken niet eten of drinken. Dat kwam er allemaal uit. Nu zat ik vlak nadat ik wakker was aan de koffie. Dat was heel erg lekkerfreek schreef:Ik ken mensen die om om deze reden niet onder narcose willen. Zijn bang dat ze idd niet meer ontwaken uit de narcose.Lassie schreef:Wohw dat is wel heel fijn Andreas!
Maar tegenwoordig komt dat bijna nooit meer voor, dacht ik..
Maar het niet meer wakker worden komt geloof ik niet meer zo vaak voor. Het is tegenwoordig dan meer dat er iets met de ingreep misgaat waarbij je overlijd dan dat de operatie geslaagd is maar de patient niet wakker wil worden. De narcose middelen zijn in ieder geval erg vooruit gegaan.