Tsja het is hier ook rijden met 16 jaar en men zegt hier dat verkeersongevallen doodsoorzaak nummer een onder teeners is..
Niet zo'n goed idee dus.
Nu zal dat hier in de upperpeninsula wel meevallen met een bevolkingsdichtheid van 3 per vierkante mijl...
Hier kun je echt mijlenlang geen kip tegenkomen....( en geen andere auto natuurlijk )
Wij hebben niet eens vierbaanswegen...
Wat vinden we hier van?
Met dit argument ben ik het niet eens, met de 17-jarigen moet nl. sowieso iemand meerijden met een rijbewijs. M.i. maakt het echt niet uit voor de drukte op de wegen of de 17-jarige rijdt en de 18-jarige meerijdt of andersom!Bonny schreef:Als de 17-jarigen ook al beginnen te rijden, komen er nog meer auto's op de al drukke wegen. Niet aan beginnen dus.
Wat vinden jullie van brommobielen?(Mag je in met bromfietsrijbewijs, dus vanaf je zestiende)
Die rijbewijs-houder zou sowieso niet op dat moment gereden hebben, anders zou hij die 17-jarige niet hebben kunnen begeleiden.mentos schreef:Met dit argument ben ik het niet eens, met de 17-jarigen moet nl. sowieso iemand meerijden met een rijbewijs. M.i. maakt het echt niet uit voor de drukte op de wegen of de 17-jarige rijdt en de 18-jarige meerijdt of andersom!Bonny schreef:Als de 17-jarigen ook al beginnen te rijden, komen er nog meer auto's op de al drukke wegen. Niet aan beginnen dus.
Wat vinden jullie van brommobielen?(Mag je in met bromfietsrijbewijs, dus vanaf je zestiende)
Het leidt echt tot meer verkeersintensiviteit!
Brommobielen voor 16 jarigen?
Welke 16-jarige zou dat willen?
t Zal vast meevallen met de verkeersintensieteit. Er moet iemand meerijden die een aantekening op zn eigen rijbewijs heeft, en dat alleen met die aantekening mag. Ik denk dat 17 jarige dus alleen in het weekend met pappa de weg opgaan. Als ze daardoor veel praktijkervaring opdoen rijden ze vanaf hun 18e veel veiliger.
Het resultaat is veel minder ongelukken. Dat heeft het in veel andere europese landen al bewezen.
Prima idee dus, hadden ze al veel eerder moeten doen, want de meeste (zware ongelukken) doen zich voor onder jonge bestuders.
Het resultaat is veel minder ongelukken. Dat heeft het in veel andere europese landen al bewezen.
Prima idee dus, hadden ze al veel eerder moeten doen, want de meeste (zware ongelukken) doen zich voor onder jonge bestuders.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Dan juist geef ik de voorkeur om de 18-21 jarigen aan zo'n regeling te onderwerpen, i.p.v. het verlagen van de leeftijd.Gian schreef:t Zal vast meevallen met de verkeersintensieteit. Er moet iemand meerijden die een aantekening op zn eigen rijbewijs heeft, en dat alleen met die aantekening mag. Ik denk dat 17 jarige dus alleen in het weekend met pappa de weg opgaan. Als ze daardoor veel praktijkervaring opdoen rijden ze vanaf hun 18e veel veiliger.
IK heb er 1!jvdg schreef:mentos schreef:Met dit argument ben ik het niet eens, met de 17-jarigen moet nl. sowieso iemand meerijden met een rijbewijs. M.i. maakt het echt niet uit voor de drukte op de wegen of de 17-jarige rijdt en de 18-jarige meerijdt of andersom!Bonny schreef:Als de 17-jarigen ook al beginnen te rijden, komen er nog meer auto's op de al drukke wegen. Niet aan beginnen dus.
Wat vinden jullie van brommobielen?(Mag je in met bromfietsrijbewijs, dus vanaf je zestiende)Maar als die 17 en 18 jarigen samen ergens heen willen, dan maakt het toch niet uit wie er rijdt? Ze gaan heus niet voor de grap een rondje rijden.Die rijbewijs-houder zou sowieso niet op dat moment gereden hebben, anders zou hij die 17-jarige niet hebben kunnen begeleiden.
Het leidt echt tot meer verkeersintensiviteit!
Brommobielen voor 16 jarigen?
Welke 16-jarige zou dat willen?
Dat is een onwerkelijk plan jvdgjvdg schreef:Dan juist geef ik de voorkeur om de 18-21 jarigen aan zo'n regeling te onderwerpen, i.p.v. het verlagen van de leeftijd.Gian schreef:t Zal vast meevallen met de verkeersintensieteit. Er moet iemand meerijden die een aantekening op zn eigen rijbewijs heeft, en dat alleen met die aantekening mag. Ik denk dat 17 jarige dus alleen in het weekend met pappa de weg opgaan. Als ze daardoor veel praktijkervaring opdoen rijden ze vanaf hun 18e veel veiliger.
Je zou het ook leeftijdsdiscriminatie kunnen noemen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
En wie gaat er dan naast zitten? 18-21 jarigen gaan altijd ergens heen waar ervaren rijders niet heengaan.jvdg schreef:Dan juist geef ik de voorkeur om de 18-21 jarigen aan zo'n regeling te onderwerpen, i.p.v. het verlagen van de leeftijd.Gian schreef:t Zal vast meevallen met de verkeersintensieteit. Er moet iemand meerijden die een aantekening op zn eigen rijbewijs heeft, en dat alleen met die aantekening mag. Ik denk dat 17 jarige dus alleen in het weekend met pappa de weg opgaan. Als ze daardoor veel praktijkervaring opdoen rijden ze vanaf hun 18e veel veiliger.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tja, t'is maar waar je de grens trekt.Gian schreef:Dat is een onwerkelijk plan jvdgjvdg schreef:Dan juist geef ik de voorkeur om de 18-21 jarigen aan zo'n regeling te onderwerpen, i.p.v. het verlagen van de leeftijd.Gian schreef:t Zal vast meevallen met de verkeersintensieteit. Er moet iemand meerijden die een aantekening op zn eigen rijbewijs heeft, en dat alleen met die aantekening mag. Ik denk dat 17 jarige dus alleen in het weekend met pappa de weg opgaan. Als ze daardoor veel praktijkervaring opdoen rijden ze vanaf hun 18e veel veiliger.
Je zou het ook leeftijdsdiscriminatie kunnen noemen.