Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
Kaw schreef:Oi Helma!![]()
Gelukkig ben je er nog... Je voorgangers hebben geen last van whiplashes?
Is het nu niet de schuld van het garagebedrijf?
'k weenie, ik misschien wel

heb behoorlijk last van hoofd, nek en rug
het is al een poosje geleden dat er iets aan de remmen gedaan is, gelijk met de keuring (2 mnd terug ofzo)
ik gebruik de auto weinig maar ik merkte dat je vanaf die tijd verder moest intrappen. Nu de laatste paar keer merkte ik dat ik het stuur goed vast moest houden bij flink remmen omdat hij dan naar rechts week. Zondag reed mijn man erin naar de kerk en die zei: ze zijn toch niet goed. maar omdat we hem vandaag en morgen nodig hadden dachten we er dus donderdag mee naar de garage te gaan

ik heb hem net weer opgehaald, de remmen zijn weer in orde; er zat lucht in ofzo en de remblokjes waren eigenlijk kleiner (of groter??weet ik al niet meer) dan de vorige, en het klopte dus dat het daardoor rechts wat vast liep zodat hij naar rechts week als je remde. Nu was dus (combinatie met nat wegdek) het rechterwiel geblokkeerd tijdens het remmen.
(ik weet niet of m'n verhaal klopt, ik heb niet zo'n best geheugen zeker niet als ik een verhaal eigenlijk niet snap

de rest van de schade (motorkap, zijkant, koplamp en bumper) gaan we (nou ja, 'we' ) zelf maar oplappen i.v.m. de pingels
Kaw schreef:Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!
Met 60 is je auto totaal kapot en in een oude auto zou het ook nog eens heel goed fataal kunnen zijn geweest voor jou...
de mensen voor me zeiden dat ik ook met zo'n sneltreinvaart kwam aanrijden. ik bestreed dat door te zeggen dat ik al aan het begin van de afslag ben gaan afremmen (van 5 naar 4 bijvoorbeeld)
nou, u reed zeker wel 80, zeiden ze.
ik dacht zelf van niet, dus ik vond 60 al aardig bescheiden.
maar ik weet het dus echt niet. nu heb ik wel een aardig stevige auto (doblo) en de kreukelzone is echt wel wat 'gekreukeld' en de passagiersdeur wil niet meer open
- JolandaOudshoorn
En dan zelf de auto oplappen? Dat is best knap!helma schreef:Kaw schreef:Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!
Met 60 is je auto totaal kapot en in een oude auto zou het ook nog eens heel goed fataal kunnen zijn geweest voor jou...
de mensen voor me zeiden dat ik ook met zo'n sneltreinvaart kwam aanrijden. ik bestreed dat door te zeggen dat ik al aan het begin van de afslag ben gaan afremmen (van 5 naar 4 bijvoorbeeld)
maar ik weet het dus echt niet. nu heb ik wel een aardig stevige auto (doblo) en de kreukelzone is echt wel wat 'gekreukeld' en de passagiersdeur wil niet meer open
Kaw schreef:En dan zelf de auto oplappen? Dat is best knap!helma schreef:Kaw schreef:Met alle respect maar dan kun je er niet met 60 tegenop zijn geklapt!
verschillende onderdelen hebben we al via marktplaats bij elkaar gescharreld

moterkap, bumper, achter-bumper-balk, koplamp
maar het is inderdaad een hele klus....

En toch heeft ie gelijk! Kijk ze zal dat zelf ook wel weten, maar ze gaf zelf aan dat de remmen al raar deden....jvdg schreef:Ik ben altijd weer blij met mensen die alles beter weten.helma schreef:refo schreef:Advies: ga niet rijden met een auto waarvan de remmen onbetrouwbaar zijn.
Eigenlijk gewoon goed stom.
:
: :x
ja pa
ik zal het nooit meer doen:
:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.