Niet alleen hoger dan de 'gemiddelde' Nederlander, ook hoger dan de hoogst scorende 'bekende' Nederlander.jvdg schreef:Ik ben blij dat ik in mijn verwachting, dat onze forummers hoger scoren dan de "gemiddelde" Nederlander, niet ben teleurgesteld.
Niet om ons te verheffen hoor.
De Nationale Bijbeltest
-
Dat laatste is, vrees ik, helaas geen prestatie.Zonderling schreef:Niet alleen hoger dan de 'gemiddelde' Nederlander, ook hoger dan de hoogst scorende 'bekende' Nederlander.jvdg schreef:Ik ben blij dat ik in mijn verwachting, dat onze forummers hoger scoren dan de "gemiddelde" Nederlander, niet ben teleurgesteld.
Niet om ons te verheffen hoor.
-
- jakobmarin
Re: De Nationale Bijbeltest
Ook dit jaar is de Nationale Bijbeltest weer op televisie!
Test uw kennis van de Bijbel, samen met bekende Nederlanders en de verschillende publieksgroepen. Dit jaar zijn de vragen onderverdeeld in de volgende categorieën: Royalty, Travel, Design, Religie, Opvoeding en Milieu.
Natuurlijk doen er weer bijzondere Bekende Nederlanders mee aan de Nationale Bijbeltest, waaronder dit jaar Catherine Keyl, Tatjana Simic en Esmaa Alariachi.
In de studio zullen verschillende publieksgroepen de strijd aangaan met elkaar: de Zeelieden, de Doodgravers, de Kickboksters, de Personal Coaches en de Corpsballen.
De uitzending is op dinsdag 28 oktober 2008 om 20.30 op Nederland 2.
Jacobine Geel en Bert van Leeuwen vormen samen het presentatieduo van de avond.
bron: https://www.denationalebijbeltest.nl/
Test uw kennis van de Bijbel, samen met bekende Nederlanders en de verschillende publieksgroepen. Dit jaar zijn de vragen onderverdeeld in de volgende categorieën: Royalty, Travel, Design, Religie, Opvoeding en Milieu.
Natuurlijk doen er weer bijzondere Bekende Nederlanders mee aan de Nationale Bijbeltest, waaronder dit jaar Catherine Keyl, Tatjana Simic en Esmaa Alariachi.
In de studio zullen verschillende publieksgroepen de strijd aangaan met elkaar: de Zeelieden, de Doodgravers, de Kickboksters, de Personal Coaches en de Corpsballen.
De uitzending is op dinsdag 28 oktober 2008 om 20.30 op Nederland 2.
Jacobine Geel en Bert van Leeuwen vormen samen het presentatieduo van de avond.
bron: https://www.denationalebijbeltest.nl/
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Ik ga ook maar weer eens proberen. Al weet ik nu al dat ik fouten ga maken door de stompzinnigheid van de vragen.zusterelly schreef:Net de nationale bijbeltest gedaan, 51 punten (max. 60 punten te behalen) 2 domme fouten gemaakt![]()

Tja, zo'n smoes kan ik ook bedenkenJongere schreef:Ik ga ook maar weer eens proberen. Al weet ik nu al dat ik fouten ga maken door de stompzinnigheid van de vragen.zusterelly schreef:Net de nationale bijbeltest gedaan, 51 punten (max. 60 punten te behalen) 2 domme fouten gemaakt![]()

Haha, uiteindelijk 2 vragen fout. Opzich nog vrij pittige vragen (ééntje dan) dus heel erg schamen doe ik me niet.
- MarthaMartha
mmm... 1 fout: de verkeerde eilanden gekozen voor Paulus.
(maar de manier van vragen stellen is soms wel ergerlijk)
(maar de manier van vragen stellen is soms wel ergerlijk)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb de test nu 2 keer gedaan:
Editie 2007
Eerste poging (dinsdag 30 oktober 20.08 uur):
31 juist van totaal 42 vragen (74%).
Score: 44 van totaal 60 beschikbare punten.
Editie 2008
Eerste poging (dinsdag 28 oktober 20.08 uur):
30 juist van totaal 36 vragen (83%).
Score: 48 van totaal 60 beschikbare punten.
Ik moet erbij zeggen dat ik veel te snel heb geklikt, alle foute antwoorden wist ik wel, maar ja... gewoon te snel geklikt...
-DIA-
Editie 2007
Eerste poging (dinsdag 30 oktober 20.08 uur):
31 juist van totaal 42 vragen (74%).
Score: 44 van totaal 60 beschikbare punten.
Editie 2008
Eerste poging (dinsdag 28 oktober 20.08 uur):
30 juist van totaal 36 vragen (83%).
Score: 48 van totaal 60 beschikbare punten.
Ik moet erbij zeggen dat ik veel te snel heb geklikt, alle foute antwoorden wist ik wel, maar ja... gewoon te snel geklikt...
-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jaja, zou ik ook zeggen.-DIA- schreef:
-DIA-
Net even gedaan: 97 punten, een foutje. Had de honger van Salomo niet goed ingeschat...
edit: Moet natuurlijk zijn: 97%, 59 punten.
edit: Moet natuurlijk zijn: 97%, 59 punten.
Laatst gewijzigd door Marco op 29 okt 2008, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarthaMartha
Marco schreef:Net even gedaan: 97 punten, een foutje. Had de honger van Salomo niet goed ingeschat...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!