Zwart, wit, dus....Hendrikus schreef:Ik antwoord op de vraag. No more, no less.jvdg schreef:Pak niet een stukje uit een posting, maar neem de context mee in jouw reactie.Hendrikus schreef:Een paar halve noten tussen die hele door, misschien? Voor de afwisseling? En omdat Calvijn z'n muzikanten dat zo bedoeld hadden?memento schreef:Kortom: Gewoon nuchter gereformeerd, zonder apart bijzonder refo-sfeertje. Ik zou niet weten wat je anders zou moeten willen...
Gezocht: missionair hart voor de stad - Herijk Boezemsingelg
klopt,jvdg schreef:Zwart, wit, dus....Hendrikus schreef:Ik antwoord op de vraag. No more, no less.jvdg schreef:Pak niet een stukje uit een posting, maar neem de context mee in jouw reactie.Hendrikus schreef: Een paar halve noten tussen die hele door, misschien? Voor de afwisseling? En omdat Calvijn z'n muzikanten dat zo bedoeld hadden?

de korte noten zijn zwart, de lange wit
Noteer, dat dit echt niet cynisch bedoeld was.Gian schreef:En bedankt voor het compliment naar ICF.jvdg schreef: Precies, gewoon eenvoud als kenmerk van het ware.
Geen populistisch gedoe, maar rechtuit het Evangelie voor hen die er dreigen buiten te vallen.
Het gaat mij om de uitkomst van al die activiteiten, die (gelukkig) niet meetbaar zijn.
Het gaat mij tever om een bepaalde actievorm te beoordelen.
Als Hij meekomt in een eenvoudige vorm van evangelisatie, moet ik dan de "mensgerichte" evangelisatie bejubelen?
At the end of the day moet ik vaststellen dat waar de vruchten kunnen worden gezien dit los staat van de vorm waarin die evangelisatie is/wordt bedreven.
Jouw reactie doet me denken aan een competitie waarbij de beste methode ook de beste resultaten geeft.
- JolandaOudshoorn