Ga eens op zoek in de serie Overjarig Koren, en vooral in de serie: Uit den schat des Woords.Christiaan schreef:Misschien weet iemand waat ik preken kan vinden van emeritus predikant A.F. Honkoop...
Preken beluisteren op internet
Af en toe off-topic mag toch wel, Hendrikus?Hendrikus schreef:Dit topic heet Preken beluisteren op internet en niet Preken zoeken in de bibliotheekjvdg schreef:Ga eens op zoek in de serie Overjarig Koren, en vooral in de serie: Uit den schat des Woords.Christiaan schreef:Misschien weet iemand waat ik preken kan vinden van emeritus predikant A.F. Honkoop...
:|
- Christiaan
Bedankt hoor JvdG!jvdg schreef:Ga eens op zoek in de serie Overjarig Koren, en vooral in de serie: Uit den schat des Woords.Christiaan schreef:Misschien weet iemand waat ik preken kan vinden van emeritus predikant A.F. Honkoop...
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Geen dank hoor, ik hoop dat je wat je zocht ook mag vinden.Christiaan schreef:Bedankt hoor JvdG!jvdg schreef:Ga eens op zoek in de serie Overjarig Koren, en vooral in de serie: Uit den schat des Woords.Christiaan schreef:Misschien weet iemand waat ik preken kan vinden van emeritus predikant A.F. Honkoop...
Ik luister geregeld de preken van Bayless Conley, via zijn site te downloaden in mp3. Met soms verrassend gereformeerde elementen erin.
- Christiaan
Wie weet waar ik preken of zelfs een preekserie kan vinden over Job?
Het valt mij op dat ik hier erg weinig preken over vind.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Ds. A. Jonker uit Baarn is bezig met een serie (kerkomroep)Christiaan schreef:Wie weet waar ik preken of zelfs een preekserie kan vinden over Job?
Dato Steenhuis heeft een serie gehouden (groeieningeloof.com)
Henk Fonteyn heeft een paar jaar geleden op de NCRV een korte serie gehouden. (http://www.ncrv.nl/woordopzondag)
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
mocht iemand behoefte hebben aan een duidelijke preek... hierbij de link:
http://stream2.kerkomroep.nl/archief/st ... -09-35.mp3
Volg HEM!
http://stream2.kerkomroep.nl/archief/st ... -09-35.mp3
Volg HEM!
Van ds. J. Mijnders (gergem) is er ooit een boekje met preken over Job verschenen. Dat is echter al een behoorlijk lange tijd geleden, er zal moeilijk aan te komen zijn. Ik heb het in mijn boekenkast staan.Christiaan schreef:Wie weet waar ik preken of zelfs een preekserie kan vinden over Job?