Wat voor auto rijden wij?
En de stoelen van de bus aan flarden snijden waar je bij zit volgens mn collega.
Ach, kheb vanaf mn 12e tot mn 26ste bijna dagelijks met het OV gereisd (bus en trein) dus kvind dat ik nu de auto wel verdien :mrgreen: Als het nu kon naar mn werk zou ik het ook nog wel doen, maar 3 a 4 keer zo lang erover doen als met de auto is mij een beetje te.
Ach, kheb vanaf mn 12e tot mn 26ste bijna dagelijks met het OV gereisd (bus en trein) dus kvind dat ik nu de auto wel verdien :mrgreen: Als het nu kon naar mn werk zou ik het ook nog wel doen, maar 3 a 4 keer zo lang erover doen als met de auto is mij een beetje te.
Urgh...... :shock: Voerde op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is :shock:

Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.

Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen :mrgreen:
:
Krijg ik 3 japanse auto's waaronder dit... 't Is dat erbij staat dat ie uit 2000 is anders zou ik denken dat ie van 1983 is :shock:

Dat is mijns inziens toch écht geen vervanging van dit. Niet qua comfort en niet qua ontwerp.

Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen :mrgreen:

Laatst gewijzigd door Kislev op 16 okt 2007, 12:57, 3 keer totaal gewijzigd.
ééntje van het type 13 in een dozijn dus.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wil jij ons niet meer zo laten schrikkenKislev schreef:Urgh...... :shock: Voerde op autotrader.nl voor de gein even wat zoektermen in die gelijk zijn aan mijn auto; zoals prijs, kilometerstand en de opties die erop zitten. Was gewoonweg benieuwd wat eigenlijk mijn alternatieven zijn geweest. Oftewel: hoe dom het is om persé Citroen te willen rijden en niet eens te kijken wat andere merken voor die prijs te bieden hebben.
Ik kan weer heeeeel rustig gaan slapen :mrgreen::

De bedoeling van zo'n drempel is dat je vaart mindert. En niet dat je je vering test. Dat had die Karijder goed begrepen.Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mercedes wil ook best hoor. :roll:Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
refo schreef:De bedoeling van zo'n drempel is dat je vaart mindert. En niet dat je je vering test. Dat had die Karijder goed begrepen.Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus 
Maar kvind het lastig. Rijd je keurig 60 over een kaarsrechte 60-km weg komt er een drempel (bedoelt om luitjes die 80 gaan een beetje af te remmen) gaat die Ka voor je afremmen tot 40 ofzo terwijl ik er met gemak met 60 over kan. Blijkbaar met de KA niet?

Maar kvind het lastig. Rijd je keurig 60 over een kaarsrechte 60-km weg komt er een drempel (bedoelt om luitjes die 80 gaan een beetje af te remmen) gaat die Ka voor je afremmen tot 40 ofzo terwijl ik er met gemak met 60 over kan. Blijkbaar met de KA niet?
In mijn omgeving is er een drempel op een 60-kilometerweg die je niet met 60 kilometer per uur kan nemen. Ik zou wel eens met jou die uitdaging dan aan willen gaan om daar met 60 overheen te rijden. Ik neem mijn videocamera dan meeKislev schreef:Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus

Vindt ik ookcaprice schreef:Mercedes wil ook best hoor. :roll:Kislev schreef:Reed vanmiddag in mn Xantia achter een Ka en dacht 'he, zo'n auto heeft Daphne dus. Alleen ging die Ka bij een drempel wel erg zacht rijden naar mijn smaak (30 of 40 ofzo). kHeb het later getest; je kunt er best met 80 over, in een hp geveerde citroen dan.
Dat verschilt een beetje natuurlijk per drempel. Maar dat kun je van een afstandje wel inschatten.Kaw schreef:In mijn omgeving is er een drempel op een 60-kilometerweg die je niet met 60 kilometer per uur kan nemen. Ik zou wel eens met jou die uitdaging dan aan willen gaan om daar met 60 overheen te rijden. Ik neem mijn videocamera dan meeKislev schreef:Geinig wagentje maar beetje stug geveerd dus
Als je vanuit de richting B'veld Kootwijkerbroek binnenrijdt zit daar (op het moment dat de bebouwde kom begint) ook een drempel waar je u tegen zegt. Als je die niet ziet en met 80 overheen gaat is je auto zeker te weten total-los. Dat is de meest gemene die ik ken.