Kortom, nou weten we nog nix..............Wilma van den Berg schreef:O, o, het is toch ook zo spannendjvdg schreef:Tib, Hendrikus en ik willen dur meer van weten Wilma, dus kom op!Hendrikus schreef:Ach, Wilma was zo gedetailleerd in de beschrijving van haar nieuwste aanwinsten 8) dat ik maar wat aanvullende informatie probeerde los te peuteren. Ben toch wel benieuwd. Je hebt ten slotte ronde cd's en blijkbaar ook ovale, je hebt zilverglanzende en blauwgroene... Kortom: we willen toch wel wat méér weten over die cd's, Wilma :mrgreen:jvdg schreef: Bestaan er ook andere vormen dan.... :roll:. Nou, bij deze dan wat aanvullende informatie betreffende de twee CD's. Er staat van alles wat op: muzikaal, samenzang, solozang enz. Kortom: heel afwisselend. Enneh...gebrande CD's (van allerlei CD's wat geplukt en hierop verzameld)
Dus een titel doorgeven is wat lastig
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
Sehr schön, alhoewel ik de uitvoerende Cantus Cölin niet ken.Hendrikus schreef:Kijk, zo moet dat :mrgreen:Corydoras schreef:Een ronde CD
Met Deutsche Kantaten van Nikolaus Bruhns, uitgevoerd door Cantus Cölln. De moeite waard!
Mooie muziek, Cory!
Bruhns zie ik als een goed/mooi verlengstuk van de familie Bach.
Zeker in het "forsere" werk.
- Christiaan
Dat geloof ik graag!Corydoras schreef:Een ronde CD
Met Deutsche Kantaten van Nikolaus Bruhns, uitgevoerd door Cantus Cölln. De moeite waard!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- jakobmarin