Hoe kom je hier bij?Kislev schreef:Ik zou eerst die brief zelf wel eens willen lezen. Want de manier waarop refo-nieuws erover schrijft heeft niet al mijn vertrouwen. Dat is helemaal geen refo(breed)-nieuws maar een propagandasite voor de SRA, jijdaar en refoweb. Meer niet.
(Vooropgesteld: Ik heb helemaal niets te maken met deze kwestie, in die zin ben ik een buitenstaander. Ik kom nooit op de jongerenavonden in Doorn e.o., (ben er in het verleden ooit eens geweest.) Tevens ken ik die Terwolde-gemeente niet)Kislev schreef:Wat een ontzettende idioterie dat er gelijk een site over deze kwestie wordt geopend inclusief de tekst van de brief, reactie daarop, de reacties van de diverse forums etc.
Ik zeg niet dat ik helemaal achter de brief van die kerkenraad sta, maar ik begin wel steeds meer te vervreemden van die SRA/Jijdaar/Refoweb wereld met bijbehorend sfeertje.
Maar goed. Er wordt anders maar wat graag gevolgd wat er allemaal op genoemde sites te vinden is, want aan de reacties te merken wordt het behoorlijk meegekeken en uitgepluisd. Tevens vinden we refo-nieuws afschuwelijk, maar we volgen alles op de voet. En zodra er iets opkomt waar we op kunnen schieten, dan zullen we het ook direct doen.
Laat het dan gewoon helemaal links liggen en besteed er geen aandacht aan. Anders gezegd: wees een licht in je omgeving.