Beroepingswerk, deel 4
Beroepingswerk, deel 4
Het vervolg van deel 3. Plaats hier alle berichtgeving inzake beroepingswerk.
Discussies en geleuter in dit topic zal zonder pardon verwijderd (kunnen) worden.
Discussies en geleuter in dit topic zal zonder pardon verwijderd (kunnen) worden.
Re: Beroepingswerk, deel 4
Ik stelde in deel 3 de vraag (on-topic) in welke GG's er een tweetal was gesteld en er binnen nu en enkele weken beroepen zou worden. En zo ja, welk tweetal gesteld was.Tiberius schreef:Het vervolg van deel 3. Plaats hier alle berichtgeving inzake beroepingswerk.
Volgens mij gaat dat gewoon over feitelijke info.
Daarom deze vraag nog maar eens...
- Wilma van den Berg
PKN
Beroepen: te Genemuiden (herv., wijkgem. 2), A. Bloemendal te Oud-Beijerland (herv.); te Giessendam/Neder-Hardinxveld (herv., wijk Zuid), M. J. Tekelenburg te Sprang (herv.).
Aangenomen: naar Veenendaal (herv.) (parttime, nieuw op te zetten wijk 9), kand. J. K. M. Gerling te Putten; naar Zwartsluis (herv.), W. Geerlof te Echteld (herv.).
HHK
Bedankt: voor ’s-Grevelduin-Capelle, H. van der Ziel te Poederoijen.
GKV
Beroepen: te Assen-Zuid, R. Kelder te Nijkerk-West; te Steenwijk, R. Sietsma te Grootegast.
NGK
Beroepbaar: kand. H. H. Scheffer te Deventer.
GG
Beroepen: te Leerdam, W. Visscher te Amersfoort; te Markham (Canada), F. Mulder te Wageningen; te Tricht-Geldermalsen, A. Schot te Nunspeet.
OGG
Beroepen: te Rijssen (Bevervoorde), C. L. Onderdelinden te Oldebroek.
Vrije Evang. Gem
Beroepbaar: kand. E. van Rhee te Veenendaal.
BRON:refdag.nl
Beroepen: te Genemuiden (herv., wijkgem. 2), A. Bloemendal te Oud-Beijerland (herv.); te Giessendam/Neder-Hardinxveld (herv., wijk Zuid), M. J. Tekelenburg te Sprang (herv.).
Aangenomen: naar Veenendaal (herv.) (parttime, nieuw op te zetten wijk 9), kand. J. K. M. Gerling te Putten; naar Zwartsluis (herv.), W. Geerlof te Echteld (herv.).
HHK
Bedankt: voor ’s-Grevelduin-Capelle, H. van der Ziel te Poederoijen.
GKV
Beroepen: te Assen-Zuid, R. Kelder te Nijkerk-West; te Steenwijk, R. Sietsma te Grootegast.
NGK
GG
Beroepen: te Leerdam, W. Visscher te Amersfoort; te Markham (Canada), F. Mulder te Wageningen; te Tricht-Geldermalsen, A. Schot te Nunspeet.
OGG
Beroepen: te Rijssen (Bevervoorde), C. L. Onderdelinden te Oldebroek.
Vrije Evang. Gem
BRON:refdag.nl
Laatst gewijzigd door Wilma van den Berg op 24 sep 2007, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- jakobmarin
- Wilma van den Berg
PKN
Beroepen: te Nijverdal (geref.), W. Broekema te Renkum en Heelsum (geref.); te Tiendeveen-Nieuw Balinge (herv.), kand. M. Noorderijk te Hulshorst.
Aangenomen: naar Ederveen (herv.), J. Prins te Randwijk (herv.), die bedankte voor Kootwijk/Kootwijkerbroek (herv.), Lienden (herv.) en Wapenveld (herv.).
Bedankt: voor Yerseke (herv.), J. Tadema te Strijen (herv. wijkgemeente 2).
Beroepbaar: kand. mw. B. S. Rapp-de Lange te Alkmaar; kand. mw. H. M. Schormans-Marchand te Nijkerkerveen; kand. mw. M. Meeder-van Hof te Leerdam; kand. A. Wicke te Amsterdam.
HHK
Bedankt: voor Nederhemert, A. den Hartog te Kesteren
Geref. Kerken Vrijg.
Beroepen: te Steenwijk, R. Sietsma te Grootegast.
Ned. Geref. Kerken
GG
Beroepen: te Drachten, A. Schot te Nunspeet; te Oostkapelle, W. Visscher te Amersfoort; te Waarde, A. J. Gunst te Nieuwerkerk.
Aangenomen: naar Scherpenzeel (Gld.), A. Verschuure te Krabbendijke, die bedankte voor Elspeet en voor Rhenen.
Vrije Evang. Gem
Bron: refdag.nl
Beroepen: te Nijverdal (geref.), W. Broekema te Renkum en Heelsum (geref.); te Tiendeveen-Nieuw Balinge (herv.), kand. M. Noorderijk te Hulshorst.
Aangenomen: naar Ederveen (herv.), J. Prins te Randwijk (herv.), die bedankte voor Kootwijk/Kootwijkerbroek (herv.), Lienden (herv.) en Wapenveld (herv.).
Bedankt: voor Yerseke (herv.), J. Tadema te Strijen (herv. wijkgemeente 2).
Beroepbaar: kand. mw. B. S. Rapp-de Lange te Alkmaar; kand. mw. H. M. Schormans-Marchand te Nijkerkerveen; kand. mw. M. Meeder-van Hof te Leerdam; kand. A. Wicke te Amsterdam.
HHK
Bedankt: voor Nederhemert, A. den Hartog te Kesteren
Geref. Kerken Vrijg.
Beroepen: te Steenwijk, R. Sietsma te Grootegast.
Ned. Geref. Kerken
GG
Beroepen: te Drachten, A. Schot te Nunspeet; te Oostkapelle, W. Visscher te Amersfoort; te Waarde, A. J. Gunst te Nieuwerkerk.
Aangenomen: naar Scherpenzeel (Gld.), A. Verschuure te Krabbendijke, die bedankte voor Elspeet en voor Rhenen.
Vrije Evang. Gem
Bron: refdag.nl
Ik las een paar dagen geleden (volgens mij maandag) op refoforum (kan het alleen niet meer vinden; mogelijk verwijderd) dat in Bodegraven Ds. C.G. Vreugdenhil en Ds. van der Net op het tweetal stonden.
Ik zie net op preeklinks.nl dat Ds. M. Golverdingen en Ds. L. Terlouw op het tweetal staan...
Het laatste lijkt me te kloppen...
Ik zie net op preeklinks.nl dat Ds. M. Golverdingen en Ds. L. Terlouw op het tweetal staan...
Het laatste lijkt me te kloppen...
- Wilma van den Berg