Ook toevallig; dat is in nederland ook op woensdag :idea:Jonathan Westmore schreef:woensdag dus: woensdag, gehakt-dagedele strijdster schreef:Een knoop die doorgehakt moet/ mag worden.
Helaas weet ik alleen nog niet hoe ik dat moet doen...
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
ja, dat is algemeen bekend dat in Nederland de woensdag als "gehaktdag" geldt, vandaar mijn opmerking.helma schreef:Ook toevallig; dat is in nederland ook op woensdag :idea:Jonathan Westmore schreef:woensdag dus: woensdag, gehakt-dagedele strijdster schreef:Een knoop die doorgehakt moet/ mag worden.
tjoh zeg... dat dit zelfs al in londen door is gedrongen! Geweldig Jonathan! :shock:Jonathan Westmore schreef:ja, dat is algemeen bekend dat in Nederland de woensdag als "gehaktdag" geldt, vandaar mijn opmerking.helma schreef:Ook toevallig; dat is in nederland ook op woensdag :idea:Jonathan Westmore schreef:woensdag dus: woensdag, gehakt-dagedele strijdster schreef:Een knoop die doorgehakt moet/ mag worden.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
jan03 schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef: tjoh zeg... dat dit zelfs al in londen door is gedrongen! Geweldig Jonathan! :shock:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Wees 's zuinig met die smile's :roll:Mariavt schreef:jan03 schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef: tjoh zeg... dat dit zelfs al in londen door is gedrongen! Geweldig Jonathan! :shock::
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- JolandaOudshoorn
Waarom? Moet je ze betalen dan???? :roll:freek schreef:
Wees 's zuinig met die smile's :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Vandaar dat jij nie zo vaak lacht Jonathan?Jonathan Westmore schreef:20 eurocent per stuk, de opbrengst gaat naar arme kinderen in de Derde WereldMariavt schreef:Waarom? Moet je ze betalen dan???? :roll:freek schreef:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
het lachen vergaat een mens weleens.Daphne schreef:Vandaar dat jij nie zo vaak lacht Jonathan?Jonathan Westmore schreef:20 eurocent per stuk, de opbrengst gaat naar arme kinderen in de Derde WereldMariavt schreef:Waarom? Moet je ze betalen dan???? :roll:freek schreef:
het spreekwoord zegt: een dag niet gelachen is een dag niet geleefdJonathan Westmore schreef:het lachen vergaat een mens weleens.Daphne schreef:Vandaar dat jij nie zo vaak lacht Jonathan?Jonathan Westmore schreef:20 eurocent per stuk, de opbrengst gaat naar arme kinderen in de Derde WereldMariavt schreef: Waarom? Moet je ze betalen dan???? :roll: