Worstelingen met de zonde.

refo

Bericht door refo »

rekcor schreef:
wim schreef:
Tiberius schreef: [..] allerlei hakkende postings achterwege te laten. Om het on-topic te houden, zal ik postings met dergelijke strekking wel even ruimen.
Mea maxima culpa.
Niet wat mij betreft. Ik vind dat ook het onderwerp van een discussie ter discussie gesteld mag worden. Maar goed, de moderators zijn de baas :D
Het topic begint zelfs met een hak.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

rekcor schreef:
wim schreef:
Tiberius schreef: [..] allerlei hakkende postings achterwege te laten. Om het on-topic te houden, zal ik postings met dergelijke strekking wel even ruimen.
Mea maxima culpa.
Niet wat mij betreft. Ik vind dat ook het onderwerp van een discussie ter discussie gesteld mag worden.
Normaal gesproken wel.
Alleen proef ik uit de beginposting van Gert10 een bepaalde behoefte om van gedachten te wisselen met iemand die een gelijke geestesgesteldheid heeft.
Dan is het een beetje flauw om haar zodanig met allerlei gehakketak te bestoken, dat het gesprek gelijk dichtvalt.

Overigens blijf ik van mening dat een topic op een openbaar forum niet het meest geschikte middel voor dit soort tere zaken is. Je zou makkelijker in de chat of via een PB-wissel tot een gesprek hierover kunnen komen.
Plaats reactie