Corydoras schreef:'t Is dan wel niet voor vakantie, maar ik mag het vast wel vragen hier: heeft iemand nog suggesties voor een kerk op Sicilië, liefst in Erice?
In elke straat 30 kerken dus loop er een binnen t 'zal je goed doen.
Denk dat dat wel meest een roomse boel zal zijn. En of we een valse kerk nog kerk kunnen noemen....Adorote schreef:Corydoras schreef:'t Is dan wel niet voor vakantie, maar ik mag het vast wel vragen hier ;) : heeft iemand nog suggesties voor een kerk op Sicilië, liefst in Erice?
Bert Mulder schreef:Denk dat dat wel meest een roomse boel zal zijn. En of we een valse kerk nog kerk kunnen noemen....Adorote schreef:Corydoras schreef:'t Is dan wel niet voor vakantie, maar ik mag het vast wel vragen hier: heeft iemand nog suggesties voor een kerk op Sicilië, liefst in Erice?
Zullen Van Dale er dan maar even bijpakken?Hendrikus schreef:[img]...[/img]Bert Mulder schreef: Denk dat dat wel meest een roomse boel zal zijn. En of we een valse kerk nog kerk kunnen noemen....
hallo, is dat een kerk of is dat een kerk?
Sjoh Ado,wat een goeie tip, dat ik daar zelf niet aan had gedacht 8)Adorote schreef:In elke straat 30 kerken dus loop er een binnen t 'zal je goed doen.
Wij zijn wel eens daar geweest. De predikante was toen zo vriendelijk om een samenvatting in het engels te geven. Ook hebben wij daar toen twee plaatselijke gemeenteleden ontmoet en hen nog een aantal dagen mee op pad genomen. Dat vonden ze heel bijzonder, zelf gingen ze niet vaak weg.Hendrikus schreef:Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.Marnix schreef:tja, om nou naar een Tsjechische dienst te gaan, dat schiet ook niet zo op he
Nou wil ik ook weten wat het betekend!!Hendrikus schreef:Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.Marnix schreef:tja, om nou naar een Tsjechische dienst te gaan, dat schiet ook niet zo op he
Betekentjakobmarin schreef:Nou wil ik ook weten wat het betekend!!Hendrikus schreef:Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.Marnix schreef:tja, om nou naar een Tsjechische dienst te gaan, dat schiet ook niet zo op he
Ik heb ook even gepuzzeld en ik kom uit op Johannes 3:18.jakobmarin schreef:Nou wil ik ook weten wat het betekend!!Hendrikus schreef:Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího.Marnix schreef:tja, om nou naar een Tsjechische dienst te gaan, dat schiet ook niet zo op he