Gereformeerde fietsers vrezen nudisten
-
-
Volgens mij kan deze topic wel gesloten worden. Die fietstocht is geweest. Onderbroken door politie. Prima einde dus. En ik denk dat we hem wel zinvol hebben afgesloten... voor dat we het weten krijgen we billekoek van de oswmoderator...Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Laten we maar weer on-topic gaan..........dus niet over tuk z'n billen..........en zeker niet over Breekebillen........
Een 'breekje' van Breekijzertje
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Hopelijk niet van Pim of Matthijs :,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwVolgens mij kan deze topic wel gesloten worden. Die fietstocht is geweest. Onderbroken door politie. Prima einde dus. En ik denk dat we hem wel zinvol hebben afgesloten... voor dat we het weten krijgen we billekoek van de oswmoderator...Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Laten we maar weer on-topic gaan..........dus niet over tuk z'n billen..........en zeker niet over Breekebillen........
Een 'breekje' van Breekijzertje
assortiment...Oorspronkelijk gepost door DaphneHoeso nie? :!Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hopelijk niet van Pim of Matthijs :,:,:,:,:,:,:,:,:,
Jongere... je hebt trouwens een geweldig grappig assoirtiment van plaatjes van dat ventje... gweldig! Mijn favo op dit moment is scribly!
tja
ik noem het google

maar kben wel fan van casper en hobbes; heb hier thuis ook een paar boeken van hem :in
scribbly - die staat toch in de metro? of ook nog in meer kranten?
is trouwens ook heeeel leuk idd. :bou: