je had het weer ook wel goed mee!! Hier was het in ieder geval stralend!!Wilma van den Berg schreef:...naar Scheveningen (strand) geweest vandaag. Was heerlijk!
Wist je dat . . . [3]
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.Rens schreef:Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
- Bonny
- Contacteer:
Ik voel weer een verhitte discussie opkomen :mrgreen:Kaw schreef:Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.Rens schreef:Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
The Groom's still waiting at the altar
Ach, dat is toch gewoon een soort Naar Buiten, maar dan niet-niet-ritmisch? :mrgreen:Bonny schreef:Ik voel weer een verhitte discussie opkomen :mrgreen:Kaw schreef:Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.Rens schreef:Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
... onderstaand de doelstellingen zijn van het FF?
www.flevofestival.nl schreef:De doelstelling van het Xnoizz Flevo Festival is jongeren de gelegenheid te bieden om in een ongedwongen en feestelijke omgeving iets of meer te ontdekken over het christelijk geloof.
Met andere woorden, het Xnoizz Flevo Festival draait om Jezus Christus. Hij staat centraal in de creatieve en artistieke werkvormen. Zijn leven en boodschap komen op verschillende creatieve en artistieke manieren binnen het festival terug. Dit betekent niet dat alle programmaonderdelen over Jezus gaan. Het is voor de organisatie belangrijk dat degenen die optredens verzorgen hun inspiratie in Jezus Christus zoeken.
De organisatie heeft een hart voor jongeren en wilt graag dat ze opnieuw of voor het eerst Jezus leren kennen.
Kaw...........dit slaat natuurlijk totáál nérgens op...........wat een baarlijke nonsens zeg...........Kaw schreef:Flevo Festival... Je kunt zelf beter luisteren naar goddeloze CD's en je kinderen kunnen beter naar de plaatselijke kroeg of keet.Rens schreef:Ik mag aannemen voor je werk??????????????????????? of voor je eigen "vertier" ??Marnix schreef:Ik hoop dat het vanaf morgenavond tot zondag ook mooi is, want dan zit ik op het Flevo Festival.
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
Veel plezier en misshien zie Mranix ook nog wel daar. Jij gaat van Naar Buiten naar Flevo. Veel dezelfde mensen zulje daar niet tegenkomen, denk ikDaphne schreef:Ik vanavond naar Flevo ga
Ik weet, mijn Verlosser leeft