beroepingswerk, deel 2

Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Mariavt schreef:
caprice schreef:
Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou :P
Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)

(Wat een geleuter allemaal, zeg :oops: )
Kom kom Caprice,niet van dat benauwde, er mag best es iets minder serieus gezegd worden hoor........ :wink:
Als dat zo is, mag ds. J.M.J. Kieviet best schrijven dat wij babbelen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

caprice schreef:
Mariavt schreef:
caprice schreef:
Duuk schreef:Hmm, mijn auto heeft 2 pedalen en ik ben ervan overtuigd dat die sneller is dan die van jou :P
Dat is natuurlijk wel mogelijk. We zijn echter beide aan dezelfde maximumsnelheid gebonden. 8)

(Wat een geleuter allemaal, zeg :oops: )
Kom kom Caprice,niet van dat benauwde, er mag best es iets minder serieus gezegd worden hoor........ :wink:
Als dat zo is, mag ds. J.M.J. Kieviet best schrijven dat wij babbelen.
Tsja, ík heb geen bezwaar tegen wat de beste man schrijft, ik wind me er ook niet over op. Heeft toch geen zin. 'k Heb wel wat beters te doen. :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

On-topic graag!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Kand. Mulder (HHK) naar Leerbroek.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Ik zie net op refdag.nl dat de ds. M.J. Middelkoop uit Klundert het beroep van de Hervormde Gemeente, wijk Dorp in H.I.Ambacht heeft aangenomen.

Het wordt druk in Ambacht met bevestigingen en intredes....
Klaas-Jan
Berichten: 477
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:59
Locatie: Wemeldinge
Contacteer:

Bericht door Klaas-Jan »

Kislev schreef:Kand. Mulder (HHK) naar Leerbroek.
Leerbroek is dan ook niet lang vacant geweest!
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Klaas-Jan schreef:
Kislev schreef:Kand. Mulder (HHK) naar Leerbroek.
Leerbroek is dan ook niet lang vacant geweest!
Een jaar. Ds. Zweistra nam op 4 juli 2006 afscheid van leerbroek.
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Bericht door Josephus »

JALP schreef:Ik zie net op refdag.nl dat de ds. M.J. Middelkoop uit Klundert het beroep van de Hervormde Gemeente, wijk Dorp in H.I.Ambacht heeft aangenomen.
Tjonge, die mensen daar 'verliezen' in korte tijd zowel hun organist als hun predikant...
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Josephus schreef:
JALP schreef:Ik zie net op refdag.nl dat de ds. M.J. Middelkoop uit Klundert het beroep van de Hervormde Gemeente, wijk Dorp in H.I.Ambacht heeft aangenomen.
Tjonge, die mensen daar 'verliezen' in korte tijd zowel hun organist als hun predikant...
:?: :?:
Gebruikersavatar
Oude-Waarheid
Berichten: 1822
Lid geworden op: 02 sep 2005, 23:42
Locatie: Amsterdam

Bericht door Oude-Waarheid »

Josephus schreef:
JALP schreef:Ik zie net op refdag.nl dat de ds. M.J. Middelkoop uit Klundert het beroep van de Hervormde Gemeente, wijk Dorp in H.I.Ambacht heeft aangenomen.
Tjonge, die mensen daar 'verliezen' in korte tijd zowel hun organist als hun predikant...
Misschien komt er winst uit dit verlies :wink:
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:
Josephus schreef:
JALP schreef:Ik zie net op refdag.nl dat de ds. M.J. Middelkoop uit Klundert het beroep van de Hervormde Gemeente, wijk Dorp in H.I.Ambacht heeft aangenomen.
Tjonge, die mensen daar 'verliezen' in korte tijd zowel hun organist als hun predikant...
:?: :?:
!! :wink:

De dominee neemt een beroep aan naar de plaats waar de organist woont 8)
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

Ouddorp (HHK) is voornemens een beroep uit te brengen op ds. A.C. Rijken te Gameren t.b.v. wijkgemeente 2. (Ds. H. Lassche staat in wijk 1). Het beroep gaat 10-08 in.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Anti-quoq schreef:Ouddorp (HHK) is voornemens een beroep uit te brengen op ds. A.C. Rijken te Gameren t.b.v. wijkgemeente 2. (Ds. H. Lassche staat in wijk 1). Het beroep gaat 10-08 in.
Hoe kun je nou de ene keer op N. den Ouden, en nu op A.C. Rijken een beroep uitbrengen?? :shock: Sorry, maar dat verschilt nogal vind ik.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

MariaW schreef:
Hendrikus schreef:Beroepen in Daarlerveen en Kamperveen (Herv.): kandidaat K. Hazeleger te Enter.
Ik ben benieuwd!
Karel gaat naar Daarlerveen.
Bron: RD
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

freek schreef:
Anti-quoq schreef:Ouddorp (HHK) is voornemens een beroep uit te brengen op ds. A.C. Rijken te Gameren t.b.v. wijkgemeente 2. (Ds. H. Lassche staat in wijk 1). Het beroep gaat 10-08 in.
Hoe kun je nou de ene keer op N. den Ouden, en nu op A.C. Rijken een beroep uitbrengen?? :shock: Sorry, maar dat verschilt nogal vind ik.
de ene keer mag de ene helft van de gemeente kiezen; de andere keer de andere helft :idea:
Gesloten