Wat voor auto rijden wij?

Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Miscanthus schreef:gefeliciteerd Kaw, veel plezier ermee!
Thanks!
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Kaw schreef:
Kislev schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe bak. Hopelijk past de kleur niet bij je bankrekening :lol:
Jaloers Kislev? :P
De bankrekening kon dit prima hebben. Trouwen is duurder kan ik je vertellen. Veeeeel duurder...
Kislev schreef:Op het citroen forum las ik vandaag dit:
Het is algemeen bekent dat audi-adepten uit hun nek ******. De oorzaak schijnt iets te maken te hebben met een loslatende hersenschors doordat het lichaam langdurige blootgesteld wordt aan hevige trillingen, zoals dat bij het rijden in een duitser het geval is. BMW-rijders hebben er ook last van, alleen bij hun uit het zich dmv agressief gedrag.
Take this: Het is algemeen bekent dat Citroënrijders een voorliefde hebben voor grijs haar, een slecht bijgehouden ringbaartje, een donkergroene pantalon met dito wollen trui (met krijtstrepen) en uitgerust met een sleurhut wanneer je ze op de snelweg aantreft. Hun voorliefde voor Citroën stamt uit 1970 toen Citroën nog een goed merk was, maar ze hebben een gebrek aan omschakelingsvermogen om te bezeffen ze inmiddels in 2007 leven en dat de Citroën al 15 jaar een B-merk is met dun blik aan de buitenkant en krakend plastic aan de binnenkant.
Ik weet het, kheb ook ervaringen met trouwen. Bizar hoe grote bedragen je dan soms in een paar dagen uitgeeft.

Haha, dat verhaal over die Citroen-rijders is op mij niet van toepassing. Ben een twintiger zonder ringbaard of snor. Zit of in spijkerbroek of strak in pak. Heb een vreselijke hekel aan sleurhutten. En wat het tijdperk na 1970 betreft wil ik je wijzen op de 2CV (dit t/m 1990 is geproduceerd), de CX, de XM en nu de C6. Allemaal echte Citroens die niet onderdoen voor al die even maffe pre-'70 producten van ze.

En ja, de testrijder bij Citroen is nog altijd de klant zelf. Een flinke dreun op het dasboard doet nog altijd wonderen. :mrgreen: Nee flauw, dat is nog steeds een soort beeld wat mensen bij Citroen hebben wat echter niet klopt. Alpha Romeo lijdt ook nog altijd onder dat beeld geloof ik.

Niet zonder enige trots zeg ik overigens dat ik persoonlijk een poosje in Citroen C6 gereden heb. Helaas was het niet mn eigendom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Fiat Doblo
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Kaw schreef:
Kaw schreef:Ik ga zo kijken voor een Audi A3 :mrgreen:
Jongens, niet verder terug kijken naar mijn postings in dit topic ;)
Hij is overigens wel 2e hands en moet nog 5500 euro kosten.
Heb hem trouwens gekocht. Ben erg in mijn nopjes.
Het is zo'n 1tje: Niet de mooiste foto, maar het werkt voor het idee.
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=31894737
Goede keus. Ik heb er ook een poosje 1 tot mijn beschikking gehad. Hoogstaande afwerking en ligt als een huis op de weg! Heerlijke bak.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Afbeelding

Een nissan sunny (maar dan in het grijs)
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Lassie schreef: Een nissan sunny (maar dan in het grijs)
Sunny, yesterday my life was filled with rain...
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

Ben nu bezig met een andere leasebak, wellicht wordt het deze:
Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard met KIA's inmiddels bekend veel voor weinig :lol:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

jakobmarin schreef:Ben nu bezig met een andere leasebak, wellicht wordt het deze:
Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard met KIA's inmiddels bekend veel voor weinig :lol:
Doe maar duur, daar rij ik dan met mijn 17jaar oude Polo :|
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

Mariavt schreef:
jakobmarin schreef:Ben nu bezig met een andere leasebak, wellicht wordt het deze:
Uiteraard met KIA's inmiddels bekend veel voor weinig :lol:
Doe maar duur, daar rij ik dan met mijn 17jaar oude Polo :|
Die is van jezelf, dat wordt deze auto niet :wink:
Overigens voor 45.000km per jaar moet je ook gewoon een goede auto rijden.

Ik postte dit om te laten zien dat er ook goede goedkopere auto's zijn, die ook nog eens extra aan het milieu denken in de motors die ze ontwikkelen. En het ziet er ook nog eens leuk uit, wat wil je nog meer. :mrgreen:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

jakobmarin schreef:
Mariavt schreef:
jakobmarin schreef:Ben nu bezig met een andere leasebak, wellicht wordt het deze:
Uiteraard met KIA's inmiddels bekend veel voor weinig :lol:
Doe maar duur, daar rij ik dan met mijn 17jaar oude Polo :|
Die is van jezelf, dat wordt deze auto niet :wink:
Overigens voor 45.000km per jaar moet je ook gewoon een goede auto rijden.

Ik postte dit om te laten zien dat er ook goede goedkopere auto's zijn, die ook nog eens extra aan het milieu denken in de motors die ze ontwikkelen. En het ziet er ook nog eens leuk uit, wat wil je nog meer. :mrgreen:
HAP!!!! zei ie......... :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Heb mijn Hyundai nog kunnen verkopen voor 1750 euro.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

jakobmarin schreef:Ben nu bezig met een andere leasebak, wellicht wordt het deze:
Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard met KIA's inmiddels bekend veel voor weinig :lol:
Mooie wagen, maar zwaar afgekeken bij de 407, of niet?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Ballerina

Bericht door Ballerina »

Geeneen, zolang ik mijn ov-kaart heb schaf ik geen auto aan. Als ik klaar ben met studeren neem ik een Kever. :)
Peetje

Bericht door Peetje »

Ballerina schreef:Geeneen, zolang ik mijn ov-kaart heb schaf ik geen auto aan. Als ik klaar ben met studeren neem ik een Kever. :)
Precies, echt handig zo'n ov-kaart!! Alleen daarom zou je al de eeuwige student worden. :P
Alleen jammer dat je zomers er niet altijd mee mag, nu moet ik betalen.... :(
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Ballerina schreef:Geeneen, zolang ik mijn ov-kaart heb schaf ik geen auto aan. Als ik klaar ben met studeren neem ik een Kever. :)
veel studentikozer is de onverwoestbare en grandioze Deux Cheveau.....oftewel de Eend..............iets mooiers is er nooit meer nadien op de automarkt verschenen........

(je merkt, ik ben een "Eend-liefhebber pur sang")
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie