Wist je dat....................?
.... mijn pa het al veel te druk heeft met de verhuizing, dus dat dit daarom niet leuk is.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Waarom je zo moet huilen als je voor niks naar den Haag bent geweest.
Ik moet altijd betalen als ik met de trein ga.:,
Het handig is om Voicmail aan te hebben staan.
[Aangepast op 27/9/05 door Jelle]
... ik mijn voicemail nooit aan heb staan, want dat kost alleen maar geld.
... die man gewoon een ander gebeld heeft en die begrijpt nu dus niets van het bericht

Hee Evelien ook nog in Asten geweest? Leuke foto in het AD van maandag al die roodharige koppen. :mad2: [<-- zo iets dus]Oorspronkelijk gepost door Lassie
.....ik twee fotos op mijn foto album heb gezet.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
zie hier.Oorspronkelijk gepost door Lassiesorry? ik snap u niet! Misschien even uhm toelichting?Oorspronkelijk gepost door EgbertHee Evelien ook nog in Asten geweest? Leuke foto in het AD van maandag al die roodharige koppen. :mad2: [<-- zo iets dus]Oorspronkelijk gepost door Lassie
wordt gefilterd door Filternet... :iOorspronkelijk gepost door Egbertzie hier.Oorspronkelijk gepost door Lassiesorry? ik snap u niet! Misschien even uhm toelichting?Oorspronkelijk gepost door EgbertHee Evelien ook nog in Asten geweest? Leuke foto in het AD van maandag al die roodharige koppen. :mad2: [<-- zo iets dus]Oorspronkelijk gepost door Lassie
Mijn inschrijving bij het CWI weer verlengd is voor een jaar.
Mijn vooruitzicht op mogelijk werk nog slechter is geworden volgens de man van het CWI.
Oorzaken:
- er meer buitenlanders op de markt komen
- meer WAO-ers in de WW komen
- de economie nog niet goed is
- IK TE OUD BEN EN NIET GEZOND!!!!
Ik hier dus stevig van baal.
?:i:i:sne:sne
Mijn vooruitzicht op mogelijk werk nog slechter is geworden volgens de man van het CWI.
Oorzaken:
- er meer buitenlanders op de markt komen
- meer WAO-ers in de WW komen
- de economie nog niet goed is
- IK TE OUD BEN EN NIET GEZOND!!!!
Ik hier dus stevig van baal.

Kompt vast door dat snaveltruitje rechtsvooraan. :duOorspronkelijk gepost door Unionistwordt gefilterd door Filternet... :iOorspronkelijk gepost door Egbertzie hier.Oorspronkelijk gepost door Lassiesorry? ik snap u niet! Misschien even uhm toelichting?Oorspronkelijk gepost door Egbert Hee Evelien ook nog in Asten geweest? Leuke foto in het AD van maandag al die roodharige koppen. :mad2: [<-- zo iets dus]