tot nu toe lijkt het allemaal goed te gaan!Rens schreef:Hoe is de situatie hier en nu Helma???helma schreef:Willen jullie bidden voor de broer van mijn vriendin?
Hij is deze week gestopt bij de Hoop; (eigen keus) woont nu op zichzelf, maar we houden allemaal ons hart vast.....
Bidders gezocht
zojuist gehoord; het is weer mishelma schreef:tot nu toe lijkt het allemaal goed te gaan!Rens schreef:Hoe is de situatie hier en nu Helma???helma schreef:Willen jullie bidden voor de broer van mijn vriendin?
Hij is deze week gestopt bij de Hoop; (eigen keus) woont nu op zichzelf, maar we houden allemaal ons hart vast.....

sad................!!!!helma schreef:zojuist gehoord; het is weer mishelma schreef:tot nu toe lijkt het allemaal goed te gaan!Rens schreef:Hoe is de situatie hier en nu Helma???helma schreef:Willen jullie bidden voor de broer van mijn vriendin?
Hij is deze week gestopt bij de Hoop; (eigen keus) woont nu op zichzelf, maar we houden allemaal ons hart vast.....:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
hm met mijn zusje gaat het ook niet goed, de psychose lijkt terug te zijn, kan hopelijk iets meer dan de eerste keer onder controle worden gehouden maar ze is niet zichzelf, erg in de war, aggressief sons, chaotisch etc. niet echt prettig. Gebed is welkom.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Helaas hebben we niet zo'n goed bericht uit het ziekenhuis van de cardioloog van Rens.
Het onderste deel van zijn hart begint ook kuren te krijgen, volgens de cardioloog zag het hartfilmpje er negatief uit in vergelijking met een hartfilmpje van 2 jaar geleden.
Er wordt over 4 weken een scan gemaakt en een echo om te kijken of er nog wat aan gedaan kan worden. De rechter kransslagader zag er ook niet best uit.
Gisteren bij de longarts geweest waar bleek dat er geen verdere medicatie meer is voor de longen van Rens. Hij heeft álles aan medicatie wat er maar voorhanden is dus ook de longen gaan hard achteruit.
Bid voor ons........
Marnix Sterkte!!!
Het onderste deel van zijn hart begint ook kuren te krijgen, volgens de cardioloog zag het hartfilmpje er negatief uit in vergelijking met een hartfilmpje van 2 jaar geleden.
Er wordt over 4 weken een scan gemaakt en een echo om te kijken of er nog wat aan gedaan kan worden. De rechter kransslagader zag er ook niet best uit.
Gisteren bij de longarts geweest waar bleek dat er geen verdere medicatie meer is voor de longen van Rens. Hij heeft álles aan medicatie wat er maar voorhanden is dus ook de longen gaan hard achteruit.
Bid voor ons........
Marnix Sterkte!!!
Laatst gewijzigd door Mariavt op 04 jul 2007, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Wilma van den Berg
Hier sluit ik me volledig bij aan! Een ieder in zijn/haar omstandigheden Gods onmisbare nabijheid en ondersteuning gewenst. Dit ook voor alle die hier niet met name genoemd zijn, maar ook deze wens nodig hebben.Afgewezen schreef:Marnix, Rens&Maria:
Sterkte :!:
Want uw Vader weet wat gij van node hebt, eer gij Hem bidt (Matth.6:8b)
-
Doe ik. Sterkte. Vertrouw op God.Mariavt schreef:Helaas hebben we niet zo'n goed bericht uit het ziekenhuis van de cardioloog van Rens.
Bid voor ons........
Marnix Sterkte!!!
Met mijn zusje gaat het niet echt de goede kant op, als het goed is wordt ze deze week opgenomen op de open of gesloten inrichting (nog niet helemaal duidelijk) van het ziekenhuis in Arnhem. Wel goed dat ze daar professionele zorg krijgt en dat het niet allemaal op mijn ouders neer komt, zo'n psychose in je gezin meemaken is behoorlijk heftig en slopend, dat weet ik uit ervaring.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daar weet ik van mee te praten Marnix......heb het zo'n 14 jaar moeten meemaken in Haarlem...........het gaat je écht niet in je kouwe kleren zitten!Marnix schreef: zo'n psychose in je gezin meemaken is behoorlijk heftig en slopend, dat weet ik uit ervaring.
Heel veel sterkte, ook voor je ouders, het zal ook hén hard raken. Ook voor je zusje natuurlijk, die het allemaal aan den lijve moet ervaren....................
we bidden ook voor jullie allemaal!
Moderatorbericht:
Bidders gezocht
Rens en Maria,
Marnix, je ouders en zusje,
De broer van Helma's vriendin, en anderen,
Heel veel sterkte, ook als er nieuwe behandelingen volgen, dat het gezegend mag worden, beterschap .
We hopen jullie allen op te dragen aan Gods genadetroon, Hij is een God van wonderen, ook nog in 2007, ook nog vandaag, zoals in een ander topic opgemerkt is, dat we elke dag onze ogen nog weer open mochten doen, en een voorrecht als we alles van Hem mogen verwachten, want Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, opdat we het in Zijn hand zouden geven.
Marnix, je ouders en zusje,
De broer van Helma's vriendin, en anderen,
Heel veel sterkte, ook als er nieuwe behandelingen volgen, dat het gezegend mag worden, beterschap .
We hopen jullie allen op te dragen aan Gods genadetroon, Hij is een God van wonderen, ook nog in 2007, ook nog vandaag, zoals in een ander topic opgemerkt is, dat we elke dag onze ogen nog weer open mochten doen, en een voorrecht als we alles van Hem mogen verwachten, want Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, opdat we het in Zijn hand zouden geven.