Hier kan verdere info over het beroepingswerk van de 3 kandidaten gepost worden, indien gewenst.
Ik heb de inventariserende postings hierheen overgenomen.
Houd het a.u.b. on-topic!
Bekritiseren van de kandidaten of predikanten is niet gewenst en postings van die strekking worden verwijderd.
Ik hoop dat de kandidaten nu eens kiezen voor gemeenten die al lang vakant zijn.
Bijvoorbeeld Zoetermeer, Berkenwoude.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Ik hoop dat de kandidaten nu eens kiezen voor gemeenten die al lang vakant zijn.
Waarom zo in de buurt van Gouda?
Het zou voor bijvoorbeeld Noord-Holland mooi zijn, als ze daarheen gezonden worden.
Daar is de nood ook hoog, begreep ik uit een brief die laatst in de Saambinder stond.
wijkie schreef:Ik hoop dat ze niet kiezen, maar dat er voor hen gekozen wordt
Toch is het de kandidaat zelf die kiest.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Ik hoop dat de kandidaten nu eens kiezen voor gemeenten die al lang vakant zijn.
Waarom zo in de buurt van Gouda?
Het zou voor bijvoorbeeld Noord-Holland mooi zijn, als ze daarheen gezonden worden.
Daar is de nood ook hoog, begreep ik uit een brief die laatst in de Saambinder stond.
Ook goed, maar over andere gebieden heb ik niet zo'n overzicht.
Zoetermeer heeft na Ds Rijksen niemand meer gehad, dacht ik en Berkenwoude nog nooit.
--------------
Beroepen:
te Meeuwen i.c.m. Sprang-Capelle,
Yerseke,
kand. G. Heijkamp te Geldermalsen;
Apeldoorn,
Arnhem,
Hoofddorp,
Naaldwijk,
Rotterdam-Alexanderpolder,
Rotterdam-Zuidwijk
Scherpenisse,
kand. M. Joosse te Vlaardingen;
Berkenwoude,
A. J. de Waard te Hendrik-Ido-Ambacht
--------------