Wat ga je vanavond doen?
Op 1 oktober ga ik naar Rome en ga dus nog ff studeren op het Onze Vader in het Italiaans , het Sanctus , het Agnus Deiï enz enz
Van oorsprong Latijn maar ik moet het ook in het Italiaans kennen natuurlijk (lukt aardig overigens maar ja toch ff oefenen
En ik moet nog met Rome bellen vandaag of morgen dat ze me komen halen en dat wil ik in het Italiaans doen dussuhhhh ben wel ff zoet
:bou: iedereen is terug en aan het werk en ikke ga nog ff :bou:
ben blij dus
Bart
Van oorsprong Latijn maar ik moet het ook in het Italiaans kennen natuurlijk (lukt aardig overigens maar ja toch ff oefenen
En ik moet nog met Rome bellen vandaag of morgen dat ze me komen halen en dat wil ik in het Italiaans doen dussuhhhh ben wel ff zoet
:bou: iedereen is terug en aan het werk en ikke ga nog ff :bou:
ben blij dus
Bart
-
Wat is het kledingadvies voor deze avond???Oorspronkelijk gepost door tukkertjeNog mensen met dringende vragen. kan ze altijd indienenOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOf wensenlijstje....Oorspronkelijk gepost door GabrielleHeb je je vragenlijstje al klaar ?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vanavond huisbezoek. Zal mij benieuwen.
En als er geen vragen zijn??????

Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
wel je stropdas om he.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwWat is het kledingadvies voor deze avond???Oorspronkelijk gepost door tukkertjeNog mensen met dringende vragen. kan ze altijd indienenOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOf wensenlijstje....Oorspronkelijk gepost door Gabrielle Heb je je vragenlijstje al klaar ?
En als er geen vragen zijn??????:D:D:D:D:D
-
Zo... deel 1 van de avond zit er op :! collecteren in een mega bejaardenflat is best grappig. Als de mensen de deuren open doen moet ik soms al bij voorbaat lachen om de ogen, de haren de rollators en tempo van sommige bewoners :,
Op naar de reallifesoap goes bejaard
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Als mijn moeder dit las, zou ze erg boos worden...Oorspronkelijk gepost door Daphne
Zo... deel 1 van de avond zit er op :! collecteren in een mega bejaardenflat is best grappig. Als de mensen de deuren open doen moet ik soms al bij voorbaat lachen om de ogen, de haren de rollators en tempo van sommige bewoners :,
Je laat ze toch ook regelmatig meelezen?Oorspronkelijk gepost door AfgewezenAls mijn moeder dit las, zou ze erg boos worden...Oorspronkelijk gepost door Daphne
Wat heb ik aan deze boodschap Afgewezen?Oorspronkelijk gepost door AfgewezenAls mijn moeder dit las, zou ze erg boos worden...Oorspronkelijk gepost door Daphne

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Moeilijke gevallen pakken ze toch altijd voor in het seizoen? Althans bij ons komen ze ook altijd al vroeg, donderdag wilden ze komen, kon helaas niet.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vanavond huisbezoek. Zal mij benieuwen.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.