Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
James Dobson heeft van die buitengewoon indrukwekkende adviezen; ik denk niet dat ik die allemaal al weetZosinus schreef:Heb je dan nog iets bij te leren?helma schreef:James Dobson "Pubers opvoeden? Doe het goed" (Marktplaats.nl)
ze kunnen me in ieder geval nooit verwijten dat ik niet bereid was iets bij te leren :idea:
En als er iets mis gaat kan ik altijd Dobson de schuld geven :!:
Wat een enorm gezeur is dat nog... (Vooral als er mensen een doosje uit pakken en niet zien dat er een brief bij zit met nummers die je vervolgens moet intikken en dus een grootdeel van de middag lopen te zwoegen en zweten voor de televisie om uberhaubt iets te zien!)Mister schreef:Vooral leuk, die smiley erbij :mrgreen:Daphne schreef:digitale televisie... :roll:
We hebben wel enorm veel extra zenders (Omega tv & Geloven tv... nooit gezien maar t zal wel leuk zijn!)
Meid toch, lekker uitzieken hé met een paar paracetemolletjes onder je dekbedje....... Sterkte en Beterschap......Lassie schreef:een griepke
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Omdat de vorige twee hondjes op een grote teleurstelling voor ons zijn uitgelopen, hebben wij ze terug kunnen brengen naar de vorige eigenaar.
Maar, ivm de naderende Vaderdag, heb ik gisteren van Maria een ánder hondje mogen uitzoeken, en het is een Cairn Terrier geworden wat luisterd naar de naam Pebbles (tja, waar BamBam gebleven is weet ik óók niet :mrgreen: )
Gisteren aan het einde van de middag hebben we haar opgehaald. Het is een schéét van een hondje, wat al helemaal naar mij toe trekt, én er zit pit zát in...het vliegt en holt door het huis, en overal ziet ze weer iets nieuws dat nader onderzocht moet worden!!
Hier een paar foto's die we inmiddels gemaakt hebben:

Maar, ivm de naderende Vaderdag, heb ik gisteren van Maria een ánder hondje mogen uitzoeken, en het is een Cairn Terrier geworden wat luisterd naar de naam Pebbles (tja, waar BamBam gebleven is weet ik óók niet :mrgreen: )
Gisteren aan het einde van de middag hebben we haar opgehaald. Het is een schéét van een hondje, wat al helemaal naar mij toe trekt, én er zit pit zát in...het vliegt en holt door het huis, en overal ziet ze weer iets nieuws dat nader onderzocht moet worden!!

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Oude-Waarheid
Heel veel plezier met je nieuwe aanwist!!Rens schreef:Omdat de vorige twee hondjes op een grote teleurstelling voor ons zijn uitgelopen, hebben wij ze terug kunnen brengen naar de vorige eigenaar.
Maar ze kunnen behoorlijk eigenwijs zijn dit soort.
Al met al zijn leuke hondjes dit soort