Wist je dat . . . [3]

vlinder

Bericht door vlinder »

Daphne schreef:... Ik echt een enorme stijve plek in mn nek/schouderblad heb zitten wat niet lekker aan voelt :|
... Ik zelf een heerlijke nek/rug massage zou willen hebben om t effe lekker los te krijgen... :D
Kom maar langs :wink:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

vlinder schreef:
Zeg je dat in het algemeen? Zo met het oog op de lasagne van een ander topic... :)
Daphne

Bericht door Daphne »

vlinder schreef:
Daphne schreef:... Ik echt een enorme stijve plek in mn nek/schouderblad heb zitten wat niet lekker aan voelt :|
... Ik zelf een heerlijke nek/rug massage zou willen hebben om t effe lekker los te krijgen... :D
:D
vlinder

Bericht door vlinder »

Herman schreef:
vlinder schreef:
Zeg je dat in het algemeen? Zo met het oog op de lasagne van een ander topic... :)
Ehm.. lees het nu pas en de lasagne is al op. Maar als iemand een keer lasagne wil komen eten mag dat gerust. wel ff bellen van tevoren.
Uit ervaring weet ik dat memento heerlijk kan masseren dus Daphne als je nek zo blijft de deur staat open :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

refo schreef:Buitenlanders zulke rare eetgewoonten hebben...

Afbeelding
van zulke rare eetgewoontes heb ik nou ook zo vaak last!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:van zulke rare eetgewoontes heb ik nou ook zo vaak last!!!!!
Ha, da's een goed teken als je daar weer aan denkt, Rens!
Adorote

Bericht door Adorote »

vlinder schreef:
Herman schreef:
vlinder schreef:
Ehm.. lees het nu pas en de lasagne is al op. Maar als iemand een keer lasagne wil komen eten mag dat gerust. wel ff bellen van tevoren.
Uit ervaring weet ik dat memento heerlijk kan masseren dus Daphne als je nek zo blijft de deur staat open :)

Men zou raar staan te kijken als men zou bellen en langs komen om de tafel te delen.
Vincent

Bericht door Vincent »

-ik mijn állereeste rijles vandaag direct zonder elders oefenen de rijksweg A16 op gestuurd werd door de macho-marokkaan naast me
-ik dat best even eng vond héél diep in het hart :oops:
refo

Bericht door refo »

Vincent schreef:-ik mijn állereeste rijles vandaag direct zonder elders oefenen de rijksweg A16 op gestuurd werd door de macho-marokkaan naast me
De snelweg is het minst enge van alle verkeerswegen. UItzonderingen daargelaten gaat iedereen dezelfde kant op als jij.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

refo schreef:
Vincent schreef:-ik mijn állereeste rijles vandaag direct zonder elders oefenen de rijksweg A16 op gestuurd werd door de macho-marokkaan naast me
De snelweg is het minst enge van alle verkeerswegen. UItzonderingen daargelaten gaat iedereen dezelfde kant op als jij.
Toen ik nog autorijles had,moest ik vaak over verkeersplein velperbroek, tjonge wat vond ik dat eng altijd.
Gisteren kwam ik er weer terecht en wéér zat ik in de zenuwen.......

Maar voor het eerst gelijk de snelweg op kan ik me voorstellen dat je dat best eng vind Vincent. Het betekent echter wel dat je instructeur wel vertrouwen in je rijstijl had.
Petje af hoor...... :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Waarom nu meteen de nadruk leggen op de oorspronkelijke nationaliteit van je instructeur???

Macho-mof
macho-belg (bestáán die overigens wel?? :mrgreen: )
macho-fransoos
macho-spanjool

ete etc etc etc......

maw, gewoon "macho-instructeur" was genoeg geweest
Moderatorbericht:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het is wat Refo zegt: op de snelweg rijden is het gemakkelijkst. Als er cruise control op die auto zit, is het lekker toeren. Al zal je dan niet veel leren. :D
Het wordt pas lastig als hij je de binnenstad van Den Haag of Delft instuurt. Ook Dordrecht is niet echt een eitje.

Verder niet zo denigrerend over buitenlanders praten, graag.
Rens

Bericht door Rens »

Ga eens een ritje maken in Hilversum met ál z'n éénrichtingverkeer........één verkeerde afslag maken, en je mag de hele stad rondrijden om het nóg eens te proberen......
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Dat gaat wel over hoor!

Ik was destijds blij met de snelheidslimiet van 100, hoger vond ik echt eng en gevaarlijk.

Moet je me nu eens zien!
Lassie

Bericht door Lassie »

jvdg schreef:
Dat gaat wel over hoor!

Ik was destijds blij met de snelheidslimiet van 100, hoger vond ik echt eng en gevaarlijk.

Moet je me nu eens zien!
de boetes komen met bosjes binnen? :wink: 8)
Gesloten