Wist je dat . . . [3]
weet ik niet :mrgreen:wim schreef:Hoe schrijf je Andalucië dan? :mrgreen:helma schreef:Ja hè!! Vind ik na 19 jaar ook nogKaw schreef:Kiekeboe,
Ik terug ben uit Andalucië![]()
Het fijn is om getrouwt te zijn! 8)![]()
(ik zal je schrijffout maar laten zitten, je kan vast nog niet zo goed nadenken in je wittebroodsweken)
Nog vanharte gefeliciteerd met je getrouwD zijn!helma schreef:weet ik niet :mrgreen:wim schreef:Hoe schrijf je Andalucië dan? :mrgreen:helma schreef:Ja hè!! Vind ik na 19 jaar ook nogKaw schreef:Kiekeboe,
Het fijn is om getrouwt te zijn! 8)![]()
(ik zal je schrijffout maar laten zitten, je kan vast nog niet zo goed nadenken in je wittebroodsweken)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-veel mensen heden ten dage hun afspreken niet nakomen
-ik vanochtend vruchteloos zat te wachten op de afgesproken intake van een rij-instructeur
-ik dat een **mentaliteit vind, die helaas veel Nederlanders (of wat daarvoor door mag gaan) kenmerkt
-ik mij erger aan de lome zoutzakken achter de telefoon bij rijscholen en callcenters
-ik mij erger als een allochtoon mij te woord staat (of wat daar voor door mag gaan) in gebrekkig Nederlands en nauwelijks adequaat reageert op vragen die ik stel
-ik er een hele leuke dag van ga maken
-ik hoop dat jullie dat allemaal doen
-ik vanochtend vruchteloos zat te wachten op de afgesproken intake van een rij-instructeur
-ik dat een **mentaliteit vind, die helaas veel Nederlanders (of wat daarvoor door mag gaan) kenmerkt
-ik mij erger aan de lome zoutzakken achter de telefoon bij rijscholen en callcenters
-ik mij erger als een allochtoon mij te woord staat (of wat daar voor door mag gaan) in gebrekkig Nederlands en nauwelijks adequaat reageert op vragen die ik stel
-ik er een hele leuke dag van ga maken

pppfff, nee daar zou ik ook niet aan moeten denken!!!Tiberius schreef:Ik neem niet aan dat Kaw ze meeneemt naar zijn werk en meegaat naar haar werk.Adorote schreef:jvdg schreef:PROFICIAT!Kaw schreef:Kiekeboe,
Het fijn is om getrouwt te zijn! 8)
Of dat fijn is 24 uur iemand om je heen ,zal op termijn blijken als de roze bril af is.
net of je 24 uur bij elkaar bent als je getrouwd bent. :shock:
Kaw, gefeliciteerd!Adorote schreef:Of dat fijn is 24 uur iemand om je heen ,zal op termijn blijken als de roze bril af is.Kaw schreef:Kiekeboe,
Het fijn is om getrouwt te zijn! 8)
Maar goed dat je weer terug bent welkom en maak er iets moois van dat samen zijn.
Ik ben het volledig met je eens dat het fijn is, om getrouwd te zijn!
En v.w.b. die 24 uur: je hebt deze vakantie toch ook volgehouden? Nou, dan zal de rest met goede wil ook wel goed komen

Goed dat je er toch nog een positief eind aan breit :roll:Vincent schreef:-veel mensen heden ten dage hun afspreken niet nakomen
-ik er een hele leuke dag van ga maken![]()
wel balen zeg... is ie gewoon niet gekomen? :o Daar zou ik niet willen afrijden als ik jou was... :roll:
Ohja... dat wilde ik je nog zeggen: mens... erger je niet

(Maar t is wel flink balen :x )
... Ik echt een enorme stijve plek in mn nek/schouderblad heb zitten wat niet lekker aan voelt :|
... Ik zelf een heerlijke nek/rug massage zou willen hebben om t effe lekker los te krijgen...
... Ik vanmorgen 'even' heb gewerkt...
... Ik via de telefoon een schrikbeeld kreeg over de familie waar ik zijn moest... :shock:
... Dit in de praktijk 100% mee valt!
... Ieder recht heeft op goede zorg
... Ik zelf een heerlijke nek/rug massage zou willen hebben om t effe lekker los te krijgen...

... Ik vanmorgen 'even' heb gewerkt...
... Ik via de telefoon een schrikbeeld kreeg over de familie waar ik zijn moest... :shock:
... Dit in de praktijk 100% mee valt!
... Ieder recht heeft op goede zorg