Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???

Daphne

Bericht door Daphne »

:lol: nou es, maar jij krijgt wel je boekenkasten :D
Ik stond vanmiddag bij de Karwei te koekeloeren naar opberg dozen... prijzen: 4.95 per stuk... :?

Komt er een vrouw naast ons staan... zegt ze, bij de KWANTUM zijn ze 3 halen 2 betalen, véél goedkoper. :D

Wij er heen gescheurd... :P 3 voor 4.00 euro!

Afbeelding

Altijd leuk hé?
Lassie

Bericht door Lassie »

Daphne schreef:
Hendrikus schreef:
Lassie schreef:
Hendrikus schreef: ??
ja bij zondag! (zo noemen wij dat: 2e pinksterdag, 2e paasdag, 2e kerstdag).
OK, alweer wat geleerd :wink:
maar op een bijzondag ga je toch nie naar de ikea? :roll:
sommigen wel.
Adorote

Bericht door Adorote »

Vandaag op deze koude 3e Pinksterdag de normale bezigheden, maar alleen om de bezigheden te doen is al een feest van het leven leven .
Lassie

Bericht door Lassie »

vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
Brr alleen daarom wil ik niet in de thuiszorg werken. Werk van 7.30 uur tot 16.00 daarna hele avond vrij.
Je hebt ook gebroken diensten van 8-11 en dan vanaf 17-23 dat lijkt me helemaal een rampenplan
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik heb van 9.00-15.30 gewerkt, straks van 17.45 tot 22.30 oppassen... :?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Vanmorgen met Cindy naar de Trimster geweest om haar even te fatsoeneren, ze ziet er weer een beetje "hondser" :wink: uit nu.
Vanmiddag een tukkie gedaan, straks eten en wie weet vanavond weer even forummen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Als mijn betere helft aan het forummen slaat, is het voor mij tijd om de Groene Amsterdammer, "Er waart een spook door Europa" en Manifest weer terhand te nemen.......

Als mijn lief eenmaal achter de pc kruipt, heb IK alle tijd om te doen wat ik wil doen.............in dit geval dus lézen....... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

vlinder schreef:
Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
Brr alleen daarom wil ik niet in de thuiszorg werken. Werk van 7.30 uur tot 16.00 daarna hele avond vrij.
Je hebt ook gebroken diensten van 8-11 en dan vanaf 17-23 dat lijkt me helemaal een rampenplan
maar ik werk niet in de zorg he. :wink:

ik ben maar een huishoudster.
vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:
vlinder schreef:
maar ik werk niet in de zorg he. :wink:

ik ben maar een huishoudster.
Niks maar! Zonder jullie zijn wij ook nergens! Je bent gewoon een collega!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Beetje forummen, beetje op de bank hangen straks de honden uitlaten en dan lekker pitten.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
wim

Bericht door wim »

Halve dag werken, halve dag cursus.
refo

Bericht door refo »

Aanmaningen inkomstenbelasting 2005 afwachten.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

refo schreef:Aanmaningen inkomstenbelasting 2005 afwachten.....
Jij betaalt pas bij de derde aanmaning? :mrgreen:
refo

Bericht door refo »

Nee, hoor.

Accountantskantoren mogen de aangiften inkomstenbelasting in een uitstelregeling stoppen. Die kunnen uiteraard onmogelijk alles voor 1 april inleveren. Daarom krijgen ze voor alle klanten uitstel tot 1 april daaropvolgend, als ze maar maandelijks 10% van het totaal inleveren (april/mei en juli/aug gelden als 1 maand)
Op 1 april 2007 hadden alle aangiften 2005 dus ingeleverd moeten zijn. Zo niet dan krijgt de belastingplichtige een aanmaning. Die sommeert alsnog in te leveren binnen 10 werkdagen. Dan ben je nog steeds op tijd.

Nu is het zover Ze zijn gedateerd op 31 mei. 14 juni moeten ze dus weg zijn. Vorig jaar kwamen er veel pas na de vakantie.
Sommige mensen kunnen blijkbaar niet eerder met de gegevens komen. Of er is een waarderingsprobleem. Een echtscheiding. Etc.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie