Ik stond vanmiddag bij de Karwei te koekeloeren naar opberg dozen... prijzen: 4.95 per stuk...

Komt er een vrouw naast ons staan... zegt ze, bij de KWANTUM zijn ze 3 halen 2 betalen, véél goedkoper.

Wij er heen gescheurd...

Altijd leuk hé?
Brr alleen daarom wil ik niet in de thuiszorg werken. Werk van 7.30 uur tot 16.00 daarna hele avond vrij.Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
maar ik werk niet in de zorg he.vlinder schreef:Brr alleen daarom wil ik niet in de thuiszorg werken. Werk van 7.30 uur tot 16.00 daarna hele avond vrij.Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
Je hebt ook gebroken diensten van 8-11 en dan vanaf 17-23 dat lijkt me helemaal een rampenplan
Niks maar! Zonder jullie zijn wij ook nergens! Je bent gewoon een collega!Lassie schreef:maar ik werk niet in de zorg he.vlinder schreef:Brr alleen daarom wil ik niet in de thuiszorg werken. Werk van 7.30 uur tot 16.00 daarna hele avond vrij.Lassie schreef:vanochtend gewerkt van 9-12, vanmiddag mag ik weer van half 2-half 5
Je hebt ook gebroken diensten van 8-11 en dan vanaf 17-23 dat lijkt me helemaal een rampenplan![]()
ik ben maar een huishoudster.