Neenee, manlief hééft al geforumd vandaag.....Miepie schreef:Ach, na het 'forummen', gaat manlief 'forummen' :mrgreen:Lelie schreef:Vanavond na het 'forummen' lekker op de bank met een boek, chips en een praatje met manlief.:

Neenee, manlief hééft al geforumd vandaag.....Miepie schreef:Ach, na het 'forummen', gaat manlief 'forummen' :mrgreen:Lelie schreef:Vanavond na het 'forummen' lekker op de bank met een boek, chips en een praatje met manlief.:
als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.Mariavt schreef:zij denkt er dus anders over??myster schreef:[font=Tahoma]Gelukkig leest mijn vrouw niet mee[/font]
Logisch toch? :roll:[/quote]myster schreef:als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.Mariavt schreef:zij denkt er dus anders over??myster schreef:[font=Tahoma]Gelukkig leest mijn vrouw niet mee[/font]
heel logisch.Mariavt schreef:Logisch toch? :roll:myster schreef:als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.Mariavt schreef:zij denkt er dus anders over??myster schreef:[font=Tahoma]Gelukkig leest mijn vrouw niet mee[/font]
Ik zei: " Bofkont" maar k zou niet met je willen ruilen...........myster schreef:heel logisch.Mariavt schreef:Logisch toch? :roll:myster schreef:als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.Mariavt schreef: zij denkt er dus anders over??
Maar vanavond heb ik het rijk alleen. Dus tijd om eens even weer bij te lezen
Haha, laat ik nu vanmiddag precies het zelfde besloten hebben! Ik dacht even snel een paar boekenkasten te halen in Barendrecht. Alleen.... we hebben er een dik half uur over gedaan om van de afrit bij de Ikea te komen. En vervolgens was het weer file lopen in de Ikea zelf.Lassie schreef:niet veel we zijn vanochtend naar de ikea geweest (ga nooooit meer op een bijzondag naar de ikea want het was koppenlopen)![]()
we hebben nog meer in de rij gestaan dan dat we er gelopen hebben.