Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???
-
Dank u, dank u!Ma Vis schreef:We zijn deze week langs Groot Ammers gekomen, op weg naar Schoonhoven.
"Dit rivierenlandschap zou een reden zijn om níet te emigreren!" zei Pa Vis.
En inderdaad Jolanda; het is een geweldige mooie omgeving om te wonen zeg!
Wat een rust straalt het uit als je er zomaar doorheen rijdt!
En dan te bedenken dat je nog niet eens langs Sliedrecht bent gereden!!!!!!!

5 juni eindgesprek, maar dat stelt niets voor. Babbelen kan ik weledele strijdster schreef:Heerlijk! Nu je eindgesprek nog of niet? Weet je al wanneer je dat hebt?vlinder schreef:Vandaag mijn scriptie ingeleverd! Heerlijk echt afsluiten van school.
We zijn met de klas naar oisterwijk geweest om te piet plezieren! Nou plezier hebben we wel gehad.

Maar het is wel een heerlijk gevoel. Eindelijk mijn opleiding af! Hou ik meer tijd over..
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vandaag.....beter gezegd: vanmiddag.......komt zoonlief weer ff de boel onveilig maken bij ons..... :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hoeft toch niet ma Vis?Ma Vis schreef:Hebben we een emoticon voor 'jaloers'?Lelie schreef:Vanavond na het 'forummen' lekker op de bank met een boek, chips en een praatje met manlief.:
Wat is er nu heerlijker dan met een bak chips achter de pc om te forumen? :mrgreen:
[font=Tahoma]Gelukkig leest mijn vrouw niet mee

zij denkt er dus anders over??myster schreef:Hoeft toch niet ma Vis?Ma Vis schreef:Hebben we een emoticon voor 'jaloers'?Lelie schreef:Vanavond na het 'forummen' lekker op de bank met een boek, chips en een praatje met manlief.:
Wat is er nu heerlijker dan met een bak chips achter de pc om te forumen? :mrgreen:
[font=Tahoma]Gelukkig leest mijn vrouw niet mee[/font]

als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.helma schreef:zij denkt er dus anders over??myster schreef:Hoeft toch niet ma Vis?Ma Vis schreef:Hebben we een emoticon voor 'jaloers'?Lelie schreef:Vanavond na het 'forummen' lekker op de bank met een boek, chips en een praatje met manlief.:

Logisch toch? :roll:myster schreef:als ik de hele avond achter de pc ging zitten voor m'n plezier en haar aan haar lot overlaten... ja dus.helma schreef:zij denkt er dus anders over??myster schreef:Hoeft toch niet ma Vis?Ma Vis schreef: Hebben we een emoticon voor 'jaloers'?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4