VOGG wordt HHK
Toen ik bij een mac zat te eten is er eens de vrouw van ds. ...... op mijn auto gebotst. Uitstappen ho maar, gewoon wegrijden. Memento wilde nog naar buiten rennen, maar ze was al weg. Ach het was een oud brik, maar netjes vond ik het niet.
Laatst gewijzigd door vlinder op 21 mei 2007, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tsja, wat die mac al voor een problemen kan veroorzaken hé :!: :roll:vlinder schreef:Toen ik bij een mac zat te eten is er eens een vrouw van ds. ...... op mijn auto gebotst. Uitstappen ho maar, gewoon wegrijden. Memento wilde nog naar buiten rennen, maar ze was al weg. Ach het was een oud brik, maar netjes vond ik het niet.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Artikel 7 Wegenverkeerswet 1994vlinder schreef:Toen ik bij een mac zat te eten is er eens een vrouw van ds. ...... op mijn auto gebotst. Uitstappen ho maar, gewoon wegrijden. Memento wilde nog naar buiten rennen, maar ze was al weg. Ach het was een oud brik, maar netjes vond ik het niet.
1. Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten indien:
a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;
b. daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten.
2. Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig.
Je had dus gewoon de politie kunnen bellen. Doorrijden na een aanrijding is strafbaar en zij heeft dus ook niet behoorlijk de gelegenheid geboden tot vaststelling van haar identiteit. Dat jij die toevallig wist, is voor jou prettig, maar dat zou haar in dat geval niet als excuus geholpen hebben. Dit soort aso's kunnen ze niet hard genoeg aanpakken wat mij betreft.
Dat impliceert dat hij er meer hadvlinder schreef:Toen ik bij een mac zat te eten is er eens een vrouw van ds. ...... op mijn auto gebotst. Uitstappen ho maar, gewoon wegrijden. Memento wilde nog naar buiten rennen, maar ze was al weg. Ach het was een oud brik, maar netjes vond ik het niet.

dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
:mrgreen:dré schreef:Dat impliceert dat hij er meer hadvlinder schreef:Toen ik bij een mac zat te eten is er eens een vrouw van ds. ...... op mijn auto gebotst. Uitstappen ho maar, gewoon wegrijden. Memento wilde nog naar buiten rennen, maar ze was al weg. Ach het was een oud brik, maar netjes vond ik het niet.:o