Kinderpraat
Gister was ik bij mijn as schoonfamilie thuis.
De dominee preekte uit Spreuken 31 over de mieren, de sprinkhanen, de spinnen en de konijnen.
Na het eten is het daar op zondag de gewoonte dat ze het tekstgedeelte van de dienst lezen.
Word aan het jongste jochie gevraagd wat gaan we lezen:
Sprookjes 31....
:, meeste sprookjes gaan over dieren toch??????
[Aangepast op 5/9/05 door vlinder]
De dominee preekte uit Spreuken 31 over de mieren, de sprinkhanen, de spinnen en de konijnen.
Na het eten is het daar op zondag de gewoonte dat ze het tekstgedeelte van de dienst lezen.
Word aan het jongste jochie gevraagd wat gaan we lezen:
Sprookjes 31....
[Aangepast op 5/9/05 door vlinder]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door vlinder
Gister was ik bij mijn as schoonfamilie thuis.
Word aan het jongste jochie gevraagd wat gaan we eten:
Sprookjes 31....
Stuur 'em op naar de Eva, dan krijg je een leuk boek!!
Goed verstaander:POorspronkelijk gepost door nicname:,:,Oorspronkelijk gepost door vlinder
Word aan het jongste jochie gevraagd wat gaan we eten:
Sprookjes 31....
Maar je bedoelt denk ik: ...wat we gaan lezen (ipv eten)
Maar grapje...bedankt heb het aangepast
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Whaaaah, jullie ook al? Wij hebben dit verhaal tijdens onze vakantie en andere lange autoritten tot in de treure gehoord )De Krullevaar)Oorspronkelijk gepost door Unionist
Isaac leert lezen en schrijven in groep 3. Wat een uitdaging. Vanmorgen kwam hij naar me toen en vroeg: Papa, schrijf eens: "prrr taliloe!"
Ik kwam laatst met een (andere dan onze) hond bij m'n nichtje van 3. Ik liet de hond los en die rende een rondje door de tuin, kwam bij ons staan en begon te blaffen, en later loeien van blijdschap (net als wolven dat doen).
M'n nichtje: "ooh jij kan een koe na doen... kan jij ook een schaap na doen?" :,:,
M'n nichtje: "ooh jij kan een koe na doen... kan jij ook een schaap na doen?" :,:,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Oorspronkelijk gepost door takkie
k gaf gisteren engels aan mijn groep en ik was nieuwe woordjes aan het aanleren.
Ik hield een ak.boek omhoog en zei: "exercise book"
Daarna zeiden de kinderen mij hardop na, hoor ik een meisje met opzet zeggen "extra saai boek" :,:,:,:,:, iedereen in een deuk natuurlijk :,
haha lachen

[Aangepast op 6/9/05 door crazysweet]
Wow.....:,Oorspronkelijk gepost door takkie
k gaf gisteren engels aan mijn groep en ik was nieuwe woordjes aan het aanleren.
Daarna zeiden de kinderen mij hardop na, hoor ik een meisje met opzet zeggen "extra saai boek" :,:,:,:,:, iedereen in een deuk natuurlijk :,
Dat betekent dus dat je nog meer je ak-lessen moet voorbereiden

:sne:sne:sneOorspronkelijk gepost door nicnameWow.....:,Oorspronkelijk gepost door takkie
![]()
Takkie krijgt een echte Takkie-grap om d'r oren. :uOorspronkelijk gepost door takkie:sne:sne:sneOorspronkelijk gepost door nicnameWow.....:,Oorspronkelijk gepost door takkie
![]()
pcies, waar je mee omgaat wordt je mee besmet :%Oorspronkelijk gepost door PimTakkie krijgt een echte Takkie-grap om d'r oren. :uOorspronkelijk gepost door takkie:sne:sne:sneOorspronkelijk gepost door nicnameWow.....:,Oorspronkelijk gepost door takkie
![]()
pcies.Oorspronkelijk gepost door takkiepcies, waar je mee omgaat wordt je mee besmet :%Oorspronkelijk gepost door PimTakkie krijgt een echte Takkie-grap om d'r oren. :uOorspronkelijk gepost door takkie:sne:sne:sneOorspronkelijk gepost door nicname Wow.....:,
![]()
(word is hier zonder T