Wat vind jij een voortreffelijke combinatie?

MariaW

Bericht door MariaW »

------------------
Rens

Bericht door Rens »

Arretje schreef:Breekijzertje - geen nieuwe topics meer openen
Mevrouw doet toch wel gewoon waar ze zin in heeft, wát wij er ook van vinden of van zeggen..............ze wil gewoon stápels aandacht genereren en wij tuinen er met z'n allen volop in...................koppie erbij houden, dan kóm je tenminste nog ergens...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

Arretje schreef:Breekijzertje - geen nieuwe topics meer openen
een goed begin maar ik zou zeggen
Breekijzertje - een Ban en een slotje op al die wezenloze topics waarmee zij Refoforum heeft zitten onderschijten de laatste tijd
Rens

Bericht door Rens »

Mona Lisa schreef: Breekijzertje - een Ban en een slotje
bedoel je dit met een "voortreffelijke combinatie"????
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

breekijzertje-is er even niet (wat een rust) :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

Rens schreef:
Mona Lisa schreef: Breekijzertje - een Ban en een slotje
bedoel je dit met een "voortreffelijke combinatie"????
was-ie niet duidelijk?
als ik denk aan een Ban denk ik aan het Breekschroot en als ik aan het Breekschroot denk zie ik een Ban voor me . . .
Rens

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:breekijzertje-is er even niet (wat een rust) :)
zooooooo héééérlijk ruuuuuuuuuuuuuuuustig.............en het zonnetje schijnt, en de vogeltjes fluiten, de koetjes loeien zachtjes voor zich heen, de eendjes kwaken in de sloot, de poezen werpen hun nestjes, konijntjes huppelen over de velden..........

hoelang nog voor "HET KANON" weer afgaat?????
Moderatorbericht:
Klavier

Bericht door Klavier »

Rens schreef:
zooooooo héééérlijk ruuuuuuuuuuuuuuuustig.............en het zonnetje schijnt, en de vogeltjes fluiten, de koetjes loeien zachtjes voor zich heen, de eendjes kwaken in de sloot, de poezen werpen hun nestjes, konijntjes huppelen over de velden..........

Als het kanon gaat bulderen, gebruik dan het [!] knopje. Ik denk dat daar de oplossing vandaan moet gaan komen. :|
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
Arretje

Bericht door Arretje »

Klavier schreef:
Rens schreef:

Als het kanon gaat bulderen, gebruik dan het [!] knopje. Ik denk dat daar de oplossing vandaan moet gaan komen. :|
Nou Breekijzer, kom maar eens op met je verhaal. Ik geloof zeker dat je met al de topics die je hebt geopend een bepaalde bedoeling hebt. Misschien wil je iemand uit zijn tent lokken?

Niet zo kinderachtig en zeg dan nu wat je bedoeling is. Misschien kan ik dan nog begrip hiervoor opbrengen. Nu in ieder geval niet! :? WIJ ZIJN BENIEUWD!!
Laatst gewijzigd door Arretje op 18 apr 2007, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Andre

Bericht door Andre »

Klavier schreef:
Rens schreef:

zijn ze in oorlog bij jullie op de veluwe?
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Tjonge, wat een gedoe zeg om zo'n Breekijzertje. Ik kwam hier al tijden niet, alleen om af en toe m'n u2u te lezen, maar sinds Brekie weer bezig is vermaak ik me hier wel weer met lezen, vooral om de reacties van mensen die hem serieus nemen en geïrriteerd gaan zitten reageren.
Mensen, de wereld is niet razend, ga lekker naar buiten ofzo, het is prachtig weer, en leer alsjeblieft anderen en vooral ook jezelf te relativeren!
Andre

Bericht door Andre »

lebaoth schreef:Tjonge, wat een gedoe zeg om zo'n Breekijzertje. Ik kwam hier al tijden niet, alleen om af en toe m'n u2u te lezen, maar sinds Brekie weer bezig is vermaak ik me hier wel weer met lezen, vooral om de reacties van mensen die hem serieus nemen en geïrriteerd gaan zitten reageren.
Mensen, de wereld is niet razend, ga lekker naar buiten ofzo, het is prachtig weer, en leer alsjeblieft anderen en vooral ook jezelf te relativeren!
Hey leuk je weer eens te zien op't forum.
Rens

Bericht door Rens »

Andre schreef:zijn ze in oorlog bij jullie op de veluwe?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Refo's en humor.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Rens- koken

Wie heeft er een man, die zó lekker koken kan??????
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Plaats reactie