mits je een Barbiefiguurtje hebt :mrgreen:Breekijzertje schreef:helma schreef:er is vast geen een dikke Refoforummer die nog naar de meeting durft:
:
:
:
:
![]()
![]()
![]()
En dat allemaal door mij...........pffffffff........wat heb ik gedaan.........
Zal ik dan als compensatie in badkleding komen???
Bikini ook geschikt voor refo's?
Overgewicht lijkt toch genetisch bepaald
13 APR 2007
Britse onderzoekers hebben een gen gevonden dat bepaalt wie overgewicht krijgt en wie niet. Het is de duidelijkste link tussen genen en obesitas tot nu toe.
De onderzoekers van de Universiteit van Oxford en Peninsula Medical School ontdekten dat mensen met een 'vette' variant van een bepaald gen ruim 70% meer kans hebben om te dik te worden, dan mensen die het gen in de gewone, niet vette variant hebben. In elk geval wogen de mensen met de 'vette genen' gemiddeld drie kilo meer. Er deden 40.000 mensen mee aan het onderzoek.
Gezonde leefstijl niet genoeg
De onderzoekers concluderen dat het ondanks een gezonde leefstijl en veel beweging dus voor sommige mensen zeer moeilijk is om slank te blijven. Het idee dat obese mensen zelf schuldig zijn aan hun overgewicht moet dus de wereld uit, vinden de onderzoekers.
FTO-gen
Het gen dat de onderzoekers linken aan overgewicht, is het zogenaamde FTO-gen. Mensen met twee vettere kopieën hebben 70% meer kans om obese te worden dan mensen die geen vette FTO-genen hebben. Mensen met één vet FTO-gen hebben een verhoogd risico van 30%.
13 APR 2007
Britse onderzoekers hebben een gen gevonden dat bepaalt wie overgewicht krijgt en wie niet. Het is de duidelijkste link tussen genen en obesitas tot nu toe.
De onderzoekers van de Universiteit van Oxford en Peninsula Medical School ontdekten dat mensen met een 'vette' variant van een bepaald gen ruim 70% meer kans hebben om te dik te worden, dan mensen die het gen in de gewone, niet vette variant hebben. In elk geval wogen de mensen met de 'vette genen' gemiddeld drie kilo meer. Er deden 40.000 mensen mee aan het onderzoek.
Gezonde leefstijl niet genoeg
De onderzoekers concluderen dat het ondanks een gezonde leefstijl en veel beweging dus voor sommige mensen zeer moeilijk is om slank te blijven. Het idee dat obese mensen zelf schuldig zijn aan hun overgewicht moet dus de wereld uit, vinden de onderzoekers.
FTO-gen
Het gen dat de onderzoekers linken aan overgewicht, is het zogenaamde FTO-gen. Mensen met twee vettere kopieën hebben 70% meer kans om obese te worden dan mensen die geen vette FTO-genen hebben. Mensen met één vet FTO-gen hebben een verhoogd risico van 30%.
De digitale thermometer wees (in de schaduw staande) hier 29 graden aan...................BIJNA TROPISCH OP 13 APRIL...........Breekijzertje schreef:'t Is hier btw wel bikiniweertje geworden.......goeiendag.....het ís me een partij wermpies.....
gelukkig hebben we airconditioning binnen, anders liep hier de reuzel uit je kont..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Kan de taal wat worden gekuist?Rens schreef:De digitale thermometer wees (in de schaduw staande) hier 29 graden aan...................BIJNA TROPISCH OP 13 APRIL...........Breekijzertje schreef:'t Is hier btw wel bikiniweertje geworden.......goeiendag.....het ís me een partij wermpies.....
gelukkig hebben we airconditioning binnen, anders liep hier de reuzel uit je kont..............
En censuur op Breekijzertje lijkt me ook geen slecht idee!
Nou ja.....doe ff normaal graag...........Miepie schreef:Kan de taal wat worden gekuist?Rens schreef:De digitale thermometer wees (in de schaduw staande) hier 29 graden aan...................BIJNA TROPISCH OP 13 APRIL...........Breekijzertje schreef:'t Is hier btw wel bikiniweertje geworden.......goeiendag.....het ís me een partij wermpies.....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Alstjeblieft Rens!Breekijzertje schreef:Nou ja.....doe ff normaal graag...........Miepie schreef:Kan de taal wat worden gekuist?Rens schreef:De digitale thermometer wees (in de schaduw staande) hier 29 graden aan...................BIJNA TROPISCH OP 13 APRIL...........Breekijzertje schreef:'t Is hier btw wel bikiniweertje geworden.......goeiendag.....het ís me een partij wermpies.....
Wat is dat voor een schuttingtaal!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
het laatste woordje had ánders kunnen zijn, maar reuzel is nog altijd héél erg lekker............mmmmmmm kaantjes dusBert Mulder schreef:Alstjeblieft Rens!Breekijzertje schreef:Nou ja.....doe ff normaal graag...........Miepie schreef:Kan de taal wat worden gekuist?Rens schreef: De digitale thermometer wees (in de schaduw staande) hier 29 graden aan...................BIJNA TROPISCH OP 13 APRIL...........
Wat is dat voor een schuttingtaal!
Moderatorbericht:
- J.C. Philpot
ben jij niet uit de tijd dat kaantjes een heel normaal onderdeel van de warme maaltijd was??????J.C. Philpot schreef:Nouja, zet die airco dan maar weer uit dan als je dat echt vind :roll:Rens schreef:het laatste woordje had ánders kunnen zijn, maar reuzel is nog altijd héél erg lekker............
Moderatorbericht: